Eaves moiti

Malgradu u fattu chì a parola greca per a cornisa significava literalmente una spunna in u muru o facciata, i pruduttori muderni spessu usanu a tecnica tecnulugia decorativu cum'è una toca di cortina di altitudina scurtata. Stu disignu veni assai imprevisu è originale, è più impurtante assai pocu cumuni. In u casu di u teatru stretchimentu, se hè stata chjamata cù una currezzione pisanti, hè bonu adattatu per installà una cornice di u ventu . Perchè i ceilings suspended sò micca sempre capaci di sustene u pesu tutale di a struttura cum'è cù e tagliolini. Cusì, una deformazione di u tettu o, peoramente, pò esse un sforzu di u decoru di a finestra. Un vernice di curtain occidentale per cortini hè un pianu pisu è appendamenti cumuniti. Hè spessu fattu di puzzichettuli flexibule biancu, ma durable. Stu fattu simplifica grandemente a so installazione.

Un correttu tutale di cortina oculatu in curighii hè muntatu in una tipu di cavità, chì hè mancatu trà u suffertu è a finestra. Cusì, guardendu a finestra, pari chì i cortini in u so principiu ùn anu micca frontiere. Curati persunale di bagnu fugliale cù tutta di curtains in cumpatizzioni cù un tinte bulu.

Cornice per illuminazione occulta

A novità di moda per oghje sò u algiò per una illuminazione oculistica. Sò attivamente usati per espansione l'u spaziu in l'abitazione, cummincianti cumu nantu à ceilings standard. A causa di a luminosu scelta di a cornice installata, hè creatu un effettu stimulusu. In regula, sò muntati nantu à u muru à una distanza da u limitu massimu di no menu di 30 cm. In più di questu, per permette e parchjuleghje inturniati per sviutà, ponu esse speddi specchiali spuntarii di pilu cù l'illuminazione in u tettu.