Tromboembulisimu - sintomi

Tromboembolisme hè un prudimentu agutu di clotting un vaso sangu con un cofinimentu di sangue - un trombo. A malatia si sviluppau un spessu, è spessu porta à morte o invalidità, perchè in u cuntrollu, a circulazione di sangue in u corpu hè interruzzione.

I sintimi di tromboembru

I manifestazioni di a malatia, in u primu locu, dependu di a locu di u trombus, in quantu à u so diminuinu è u voluminu di e vapuri imbligati.

I sintimi di tromboemblimentu veninu

Tromboembolìsimu venoso spessu prumove in l'anziani, ma casu di malatìa di e donne incinta è i malati cù obesità , oncologia, diabetes mellitus ùn sò micca infatti. Pudete complicà a ferite severa, cirurgia, infecciosa è purulente.

I sintomi di u trombo-embolismu di l'estremità più rimuli sò:

U risultatu di u tromboembolicis venenu pò esse gangrene. In 1/3 di i malati cù tromboembòlis venoso, sviluppeghja tromboembòlisimu di l'artèria pulmonaria.

Sintomi di tromboemblimentu arterial

U tromboemblimentu arterial, i più periculosi sò l'oclusioni di l'arteriasi di u cori, u pulmuniu, u fianu, u bile è a mesenteria.

I sintumu di l'oclusioni di i navi di a cavità abdominal sò simile à quelli di u "abdomen agutu":

Per u tromboemblimentu pulmunale massivu, sintomi cumu:

Cù tromboembulisimu lume di l'arteria pulmonaria, i sintomi sò borbone. A cura hè attentata à e seguenti manifestazioni:

Quandu l'arterii di i membri sò oclusi,