Talismani Runici

Cù l'aiutu di runes ùn pò micca solu ùn avete, ma ancu influenza a vostra vita. Cù un grande desiderà, hè pussibule di sceglie una cumminazione di runas chì diventeranu un amuletru persunale. I talismani runicusanu puderanu un impattu particulari nantu à situazione chì arise in a vita. Pò esse faciuti da ogni materiale, pò esse lignu, arcuni, pietra o metale.

Amuletini Runici è Talismani

Hè capitu cum'è qualsiasi oggettu chì pussedi pruprietà magichi. Puderanu esse sia dispunellati indipindente è comprani pronti, ma l'avete da carricu stessu. Ogni runa averia u so putere, anch'elli, quand'elli si cullèghjanu in una certa formula, tutti furtificanu u prossimu. U talismanu hè u protettore è l'assistente in ogni casu.

Mascota runi per attruverà soldi

Hè megliu fà fàllu stessu, hè assai faciule fà, hè abbastante per cutà una rune "Fehu" in un pezzu di lignu, chì ghjè u tutore di tutte prupietà è di soldi. U talismanu involucrà in a vostra vita situazioni adattati, dà cunfidenza è forza in risolve i diversi prublemi finanziarii. U travagliu simplice, avete aduprà una mira è un cronograma per l'implementazione di una particulari affari, mantene u talismanu cun voi è crede in u so aiutu prima di u fini di u tempu.

Mascota runi per l'amore

Dopu qualchì tempu, i runas sò stati utilizati per parechje attività magica, è l'attrazione di l'amore ùn hè statu eslevazione. U talismanu runicu possa una forza grande è attitudina spressione cuncepimentu.

Per creà, bisognu di farina, salinu, acqua, una cannila. Ritu passatu nantu à a luna crescente, u venneri. Nant'à u tavulinu, pudemu chjappà a cannila è cumincià à ghjunghje a pasta da i cumpunenti, chì hè necessariu di creà 3 plaques, 1 cm di grossu. À ogni platinu aghja l'annullati: Ansouz, Berkana, Dagaz è lasciate à seccà nantu à l'armadju. Per 3 ghjorni saranu saturati da a energia di u Sun è di a Luna. I runascenu deve esse accusati di u putere di l'altri elementi. Per fà quì à a sera, fate u seguitu: mettite l'acqua, u sali nantu à a tavula è pate a runa vicinu à a candela. Pusce ogni platinu in salinu, dicendu e parolle seguenti: "Ti cride (u nome di a runa) cù u putere di a Terra". Allura tippa in acqua è dicen: "Ti cride (u nome di a runa) cù u putere di l'acqua". Aghjunghje, sopra l'aria dicendu: "Succunaghju (u nome di runa) da u putere di Air". Solu appressu, portanu à u focu cù e parolle: "Succunaghju (u nome di a runa) da u putere di u focu" .