Strettu in cani

U cane defecates à un statutu normale 1-2 ore per ghjornu. S'ellu ùn succede micca, pudemu pudemu parlà di cunstinuzione. U so so attente sempre vede signi di stinpi in i cani.

Strettu in cani: sintomi

U primu di u ghjacaru per tutti per i gasi u stomacu hè inchatu. Ancu in a distanza pudete sèntelu u rumbling in ella. Stu statu hè sustituitu da a diarrea, u praticu appetite, letargia è debulezza, di prima.

A causa di cuncipitalità in un cane hè ristretta di u lumenu intestinali, l'atoniu di l'intestinu, un corpu straneru situatu à u intestinu, rinfriscanti di a lumen di l'anu. Constipazione si faci cù ferite è tumuri di a medula spina, avvilinatu cù metalli pesce, corpi straneri in l'intestini, tumuri di prutravi, sinusitis paranale.

Cumu tratta u stinimentu in i cani?

Se ci hè un stimpettu in u cane, u trattamentu deve esse nutatu necessariu. U trattamentu di stinimentu ùn hè micca un putru faciule. Hè necessariu aghjustà oliu di castor o una volta o duie volte à l'animali. Inoltre, pudete intrà in l'annu di u cane da l'oliu di siringa (1-2 spiunchini), acqua sapone o una suluzione di glicerina. Identificà a principal causa di stinzia in i cani ùn hè micca piacevule. Se u cane possa un catarro cronicu in u intestinu, hè trattu assai. I cani ani micca bisognu di a medicina, ma a nutritiona bona. Hè bè à dà iogurt è u latti crudu.

I criterii ghjovani soffrenu di stinimentu solu s'ellu sò sedentarii è lacane. I cani antichi soffrenu di prublemi simili assai più spessu per u sforzu di u corpu cù liquidu.

Constipazione in cani sò deguttu à manghjà in ghjornu, indiscriminatu, mancanza di fibbra è di deshidratazione, obesità, intagliante, di rilievi, a fracture di pelvica.

Per evitari di stinimentu in i cani, hè necessariu aghjunghje fibra, salvadore è rossu marronu à a dieta. Un bon laxativu naturale hè a carne crusta, ma deve esse usata cun cura, per ùn infettà l'animali cù parassiti. Hè necessariu di aumentà a quantità di liquidu.

Ciò chì dà u cane per stinimentu?

Prima di tuttu, l'animali hè datu un enema, se no aiutanu, un laxativu hè datu: salitu, verdura, oliu, sinteticu. Spasme sò sbulicati cù ublu di nessunu, maniscalchi è novuanti. Dopu a rimettiera di i sintomi di u cane 3 volte à ghjornu, candele injected "Anuzol" è l'analogi, dà cunsumante lactulose.

Se u cane hè propiu à stinimentu, ùn deve esse micca datu l'osse - hè periculosa per ella. U maestru hà da esse attenti à u so animali è vede quandu u cane ùn pò liberà u so intestinu. Quarchi intervenzione mediatiche hè necessaria per liberà u cane da l'excrementi cù l'osse.

Per u strettu, hè bisognu di aghjunghje 4 incopolii di oliu vegetale, prugne, latti à u cane à a sera. Duranti u caminu, l'animali sanu trova u pasture è manghja.

Quandu u cane hè un pesu pesu, aghjunghje a carica. Hè necessariu di aumentà u tempu di passaghju ogni ghjornu per 10 minuti. U ghjugliu duvite marchjà per una ora in a mattina è in a sera. Avemu bisognu di rimpruverà. Chè sò i razziunale, se avete vistu chì u cane hè stancu, dà di ripiglià.

Quandu u stimpettu in un cane hè ripetutu spessu, hè necessariu di cunsultà un veterinarju per cunsiglieri è assistenza.

Sì u cuncipimentu è vomitu di u cane à u stessu tempu, significa chì l'animali hà l'obstruccione intestinali. Questa patologia seriu seria quandu un corpu straneru hè stituitu, un tumore, cun una curvatura o invaginazione di u festu, è di paralizazione intestinali. Sì ùn vi furnite micca assistenza medica, l'animali vi manca in una settimana. Pruvvidendu a prima pre-medica, in nisun casu ùn pò micca alimentate o acqua l'animali! Ùn pudete fà un enema! In un animali, questu ferà a vucazioni à sopra, è stinizia hè in u intestinu chjucu, induve l'acqua ùn ponu micca. Ùn fate micca u so male!