Signs on the warm Alexei about the weather

In i seculi passati a vita di u populu era subordinata à i so règule, un rolu enorme in a furmazione di u quale u tempu avia. A fine di marzu anu prestu pè preparà una nova staghjone di piantazione, observendu certi riti è tradizioni. Chì cumu quandu Alexei, celebratu u 30 di marzu - in questu articulu.

Chì ghjè l'oghje Alexei?

In u quintuimu è quintuimu seculi, un omu piatto era in Roma, chì u so propiu principiu era d'acquistà a gràzia di Diu. Tuttu a so vita hà cunsacratu à quillu cù l'onore, accettò i prucessi mandati da l'anziani, è hà amparatu à esse umili. Cù a so morti, l'igiene cristiana è catòlica hà truvatu un novu saint - missaghjeru di Diu. A so vita hè diventata in l'Ortodosimu Est, è quandu i clérige cumincianu à vultà in Roma da a terra siria, induve Alexia hà passatu a maiò parte di a so vita, u Christian West hà ancu principiatu à fistiggi u santu.

E so reliqui sò in Grecia, Novgorod è Italia. A so vita hè una figura di frescoes è icone, u so nome si chjamava monasteri, temples è e chiese. A gente ricorda di u Messenger di Diu è glurificà a so memoria in u 30 di marzu. In i servizii u canonu à u santu hè leggugliatu, u sacerdòriu annuncia una vita di u sughjettu romain. Apertu à Alexei, quandu, à a fine di a so forza dopu un longu invernu, ùn hè micca pocu forage per u vacche, ma a speranza per una nova stagione è una bona vendita hè viva.

Aria caleciante Alexey - signa

Quelli chì si intaressi à quandu chjode cale Alexei, avete bisognu di cunnosce più infurmazioni di i costi chì esistunu in quelli ghjorni. A persone cuminciaru à preparà attivamente pè travagliu di sementi, cumminciavanu à temperà di e patate, cuntrollau l'affidabilitati di i carretti è impone i prudutti di giardinu è di giardinu. Signali poplanti per l'Alexei chjaru includenu i tissuti di rete per a pesca. Se a reta di cumpilata hè stata disprata in l'acqua u listessu ghjornu, promete a bona pesca di tuttu l'annu.

Sicondu i signali, u filatu, chì i teatrali dipped in l'acqua à Alexei, diventonu. In questu ghjornu era cum'è di custruisce l'acqua diluviale, cum'è e persone crescienu in u so putru miraculu. Hè stata utilizata per u bacinu, utilizzata per i bè di casa. Reverenza speciale espressa è biddezza. U rumenu è u zucchinu sò stati cullati. Doppu questu questu, u biancu Uviziu hè stata dispostu, chì era dotatu di putere di curativi speziale. L'apicultori cacciavanu i bugni à l'aria fresca è cundottonu un rituali chì "aghjunghjatu" l'apicultori hà sbulicatu à questu locu.

Warm Alexey - signali di u clima

Hè stata impurtante nantu à questu ghjornu, chì i capricci di a natura determinava a qualità è a quantità di a ssa vendita. Chì ghjè u clima per l'Alexei era beddu, è hè quì era u pane chì aspetta. Eccu alcuni di i segni:

  1. Un ghjornu bellu ghjornu prumesse una bona vendita.
  2. L'abbundanza di acqua diluita hà presaggiu l'annata di collana è a ricchezza di fìanu.
  3. Sì l'abi apicultori à l'Alexia per a prima volta, pudemu avemu una vintura siveria di meli.
  4. "À Alexia da a muntagna, l'acqua hè un pisci cù un campu".

Neve nantu à Alexey chjovu - signa

S'ellu si in questa festa u tempu volte à friddu, prima primavera ùn era micca stimatu. E persone cridètenu chì in questu casu, vene cun una tardanza. Quelli chì anu interessatu in quali signori per cellu à Alexei sò sempre valenu a cura di i signori:

  1. A neve daveru prestu, è l'acqua hè amici i ghjovani.
  2. Sutta e cundizioni di a nebbia è a ghiaccio chjughi, l'abi ùn ponenu nantu à u celu, ma leghjite una sentenzi speziale chì aiuta à i insetti per svegliammi è prestu pè u travagliu.
  3. A neve ghjacia, è i sturnelli sò ocultati - aghjustanu per u tempu.

Signs on the warm Alexei, si chjarà

Quelli chì si intaressi à quandu Alexei chì calace chì vole dì deve rispondi chì i fenomeni naturali di questu ghjornu cresce u tempu per a Pasqua. Chì sò i signali per l'Alexis eranu:

  1. A caccia in u ghjornu di questa festa hè prumessa in u listessu estiu.
  2. I nuvuli nudi superi e rapidamente - significa qualchì tempu bonu.
  3. U futuru di u clima dolore ùn era prontu à non solu da a chiavi, ma micca di e stilleghi.