Sandali di moda 2015

Per a nova stagione, i diseggiani pruposti una quantità di novi suluzzioni interessanti per i calzaturi d'estivi - quì, è un tufu trasparenti, è una grannizza di cazzi è ligami, è i mudelli volumetrici. 7 i tendini principali vi farà vede e sandali più modesti in u 2015.

Chì sò sandali in moda in u 2015?

  1. Strings e cintes . Gladiaduri Sandali - u capu indisputabile entre i calzi estivi d'u 2015. E se vi circate a risposta à a question, chì sandali seranu a moda in 2015, allura a risposta hè chjara - i gladiatori. Puderanu è purtati cum'è cù vistiti di luci è vestiti, è cù pappà vestiti casuale. E so scarpi nantu à cilesti ponu ghjunghje u ghjinochju o cume, è ponu finisce in l'area di l'ankle. Per i zitelli di statura baja, gladiaduri di beige o grigio, sò un truveru - creanu una stampa interessante è, à u stessu tempu, ùn si sò micca tagghiati è scuriti visualmente e so ghjambi. Hè nutate chì micca solu i sandali di moda in u 2015 anu stati - filamenti finti è bandi sò ancu prisenti nantu à i sapelli di ballet è i scarpi di staciuni di staggione.
  2. A piattaforma . Malgradu tutti i ricunnimenti è i decorazioni, a cuceta dà u pezzu un miraculu dinamica è ligeramente sportiu. In ogni casu, e sandali di moda nantu à a pidaniola di u 2015, un pudere micca pagà un tribute: a scatula minima trà u piuvigelu è i pettini fa sentenu còmpiu per un ghjornu longu ghjornu. Disegnaturi in i manifesti offrewu cù midi è maxi vestiti, shorts, pantaloni di cigarette è altre mudili chì ponenu enfasi privilevuli in u turmiu. Impussibule per trattà quelli hè solu per quelli dritti chì anu un pedellu largu. Ogni siti chì sò prisenti nantu à a maiò parte di mudelli pudete spirimitzà visualmente a crescita di a perra.
  3. Taccu trasparente . Trà i sandali di a moda di e donne in u veranu di u 2015, mudelli cù un altìluru trasparenti elevatu sò particularmente vantabili. A texturizazione di u materialu permette à i diseggiani per creà un mudellu chì, anche a massiva forme di u piuvale, ùn vede rude. Fate liberate di purtari calzelli stati cun un casalettu cortu, ogni tipu d'articuli di denim è un casonu ghjuvatu di i trouser. Questu includenu mudelli extravaganti di sandali senza un puntu in talonu - una struttura especial di u calzari è u soli prupone a guttiva desiderata, ma senza sustegnu visuali. Quelli studiali di moda si cunsiglianu per vèstinu solu per una occasioni speciali: per partiti invitati, certi ceremonii è altre celebrenze.
  4. Dekorazzjonijiet tridimensjonali . Dolche & Gabbana à l'espectazione di a bildina primavera è estiu ben bè chjaru esse elettu di u tipu di sandali in moda in u 2015. Ricadenda d'oro, fiori tridimensunali, perdi è spine - tutti i medichi sò boni per sapori di decorazione. L'altri disinfettori utilizzanu formi geomtrici, piume, foglie, fringe, cristalli è pietre preziosi. A cosa principal hè chì l'elementi decorattivi ùn sò micca dui dimensioni, brodati o stampati, è 3D, chì supraneghjinu i limiti di i scarpi.
  5. Blocks . In u 2015, in moda, e sandali ùn sò micca solu belle, ma ancu pratiche. U cumpusizzioni di diversi pezzi di colore monocromu pò esse disprezzatu cù a ropa in tonalità o cù sette monocromu, è aghjunghje à un accesu luminoso (un saccu, cuddaru di colpu, ornamenti) di unu o parechji culori di i scarpi.
  6. Cinture . Unu di i tendenzi di moda per sandali in u 2015 - a presenza di cinta bellezze. E stile sbattinu nantu à mudelli casuale facenu i scarpi una cugliera ridderita, chì hè simplificatu contrabilanzata da un vestitu femminile, una falda volante, cose cù flounces è frills. A seconda varianti hè un sandali di sportu tipu chì, per una sughjera di calda, seranu facilmente reemplazie un sneaker.
  7. Tesi . Not too pronunzianu, ma ancu una tendenza notevili di sandali di moda in 2015. Excelente cunisciute cun fringe è stringe. Cunniscendu cù incinta inseriti dilute mudelli di cuirru senzili, facentenu uriginali, cù un pocu di a vostra persunità. A corbula in cun un vistitu di cummerciale si trova i pezzi nantu à u piuvale, è cù una cammisa o robba oghje nantu à e settimane.