Calzature di donna di moda in autunno-invernu 2015-2016

Oggetti di moda muderni di vetivi oghje è invernu 2015-2016 - una cumminazione di comodità è bellezza, stile è audacia.

Calzature di donna - autunno-invernu 2015-2016

I più apprizzati seranu mudelli furnuti cù un sole trattore curatu. Hè dui caldi, questu quì, u pede ùn senti micca u friddu di a terra, è l'eleganti - i so scarpi sò venutu solu in moda è seranu pertinenti per parechje staghjunati più. Perchè i amatori per esse à l'altitudine di e scarpi similari sò pruvvidati cun un puntu steppu curatu, senza ùn diviani ancu in u ghjacciu. Per quelli chì prifiriscenu megliu, i mudelli sò prudutti senza puncu, o nantu à una falza.

Anu ancu listesse sò i sapori pisanti, coarse, ricordati di i scarpi di travagliu. Sò perfetti cù parchi è jeans. Tali shoes si selezziunate da assai ghjovani.

Infine, a moda ancu seranu versi ricinati è eleganti di mudelli classic. Senza un codice : oxfords e brogues . Cù un taccu - varieghji varianti di stivali d'inverndu nantu à u cordone. Questi piani sò spessu prublemi cù un mantellu di pilami, per calà l'armeju superiore di u mantellu, è dinò una struttura più stylishu è veramente curretta.

Textura è culore

Se parlemu di a pruduzzioni di stivali d'inverndu, cusì tutti i tipi di cuirati sò pertinenti: suede, matte liscia è lacata. Ancu ma i mudelli di vernicius sò micca troppu troppu spessu. Sceglie chjuche u riccu, culori interessanti: purpura scura, blu, verde smantana. Ma da a pelle liscia, pudete sceglie i mudelli di culori classici: nìvuru, marroni è grisgiu, è quelli chì sanu solu in a categuria di classici di moda: biancu è u culore di marsala. In attu, ci hè ancu una cumminazzioni di materiali di parechji tessuti è culori in un paru di scarpi.

Hè nutata ancu di a nutizie in quantu à i mudili brutali chì sò enfatizzati. Per i raggioli, questi selezziunati sò stampati in culurite cusì dilicatu, cumprese un rosu, chì crea un cuntrastu interessanti trà a forma è u culore è ponu accade a chjesa in quelli cusì da a folla.