Prununza di uva in autunno

Ci hè parechje persone in u mondu chì ùn piaceru micca uva - suculente è carpurali, sugary-dolce o cù l'arghjentu, azzurri o biancu. U crescente di uva nantu à u so propiu situ hè una occupazione, anche si prumettieghja bassente, ma porta un piacè di piacè. Oghje, a cunvegazione sarà nantu à l'operazione più impurtante per a cura di uva - podarete di vaghjime.

Regoli di poda di uva in u vaghjimu

  1. Prununza di uva in u vaghjimu si deve esse fatta in u mumentu propiu, à dì - dopu à a cascata di e foglie, ma prima di l'iniziu di fretu. U più bonu tempu per uce di uva si mette in u falu d'uttrovi à iniziu Novembre. Ùn aghjunghje micca uva à una temperatura di l'ambienti sottu à 3 ° C, cum'è i rami sò simpaticamente lampate è l'arbulu virannu per invierte cù gran danni.
  2. U pruninamentu curretta di a uva in u vaghjimu pò aiutà à rializà diversi travaglii impurtanti da una volta. Prima, à u stessu tempu, i rimborsi fora di cuntrolliu è di cuntrollu hè eliminatu da l'arburu, chì impedisce micca e malatii è pesti da u sviluppu. Siconda, duranti u pruning in u vaghjimu l'arbulu hè furmatu, questu quì l'arbulu hè stata datu a forma più piacevuli per cura. In terzu, in u prucessu di pruning, a correlazione più precisa trà u sferimentu è a razza sutteressa di u boscu hè stabilitu, chì evita boli è cose cun perditi minimu.
  3. U racini giovani, cumprendi cumuni cum'è l'età di 5 anni, sò inturniati in u vaghjimu, da parte di primu annu. Prununzia di l'arbuli d'uvizzati giovani ùn ponu micca micca pruvucatori especialità ancu à i viticultorii più inglessi, postu chì in questu casu hè necessariu di lascià solu 3-8 manichi principale chì crescenu à l'angolo à u pianu, mentri u restu hè ridottatu. U più famosa hè u schema di quattro bracera di podarete uva raghjendu in u vaghjimu. Aduprata da quì: se un ghjallu bustie di a raghju forme di dui rimudici, ogni unu deve esse chjappu in dui ochji. Sì a dispusizione nantu à u ramu fode un solu un, da esse chjapputu in quattru ochji. In a primavera di u terzu annu, dui xemgamani sò stati nantu à ognunu di i rimoghi formate da i piuviti, è u restu di u criscitu hè stallatu. In u vaghjimu di u stessu annu frutte fruttu sò furmati da riunioni, per annunzià u rabidu secondu e regule generale.
  4. U vecchiu uva, quandu si prune in u vaghjimu, deve molte di più ingenuità è sapete, ma ancu l'arbulu più disprezzatu pò esse tornatu in fruttu fertili cù un prunimentu propiu. Antichi parti di a vigna è dispusitivi chì ci anu rimbursatu, senza ùn abbandunà u ciuperu. I seculamenti rizisceranu esse lasciatu è lasciatu, chì reduciminà u tempu per a curativi è i risichi di riscattimentu.
  5. U pruner durante a poda deve esse ancu mantinutu bè, à dì, per ciò chì face a parte di u dispusitivu chì hè mancatu da a parte cunvexie di a pala. L'enfasi di i secateurs, rispettivamente, deve esse diretta versu a cut off part of the vine.
  6. Razza a vigna debe deve esse cusì, cusì chì i taglicini è i ferite sò vultendu à l'arbulu. Cù sta orientazione di e fette, l'arbulu pèrdite assai menu nutrienti, chì significa chì si rinforza più rapidamente.
  7. A riflette di fruttu è di nucussi hè necessariu da esse chjucu, chì hè un diametru di 6-12 mm è chì si trovanu in l'esterno di l'arbulu. A durata di a poda hè direttamente proporzionale à u so grosu - u più spessu hè, più ch'hà esse cutatu. Semu devi esse nutatu chì durante a partenza d'invernale sottu una parte di i riti pò mori, dunque, a pruning hè stata fatta cun un marghjulu di u 30-40% di l'ochji.