Presenza intracraniana - sintomi in u zitellu

Parechji parenti anu intesu chì ci hè una malatìa cum'è una prrezzione intracraniale à un zitillù picciottu, ma nimu hà una idea di i sintomi. Hè per quessa chì quandu u duttore faci un diagnòsticu, sò simplicemente perditi in perplexità. In a maiò parte di i casi, a pressione cranica hè assuciata cù l'accumulazione di fluidu in a testa.

Perchè a crescita di pressa intracraniale in migghiori?

Ci hè parechje motte chì guverna à u sviluppu di sta patologia in i zitelli:

U culo di u zitellu prova di cumpressione a mancanza di l'aire cù una pruduzione aumentata di u liquidu, chì pruteghja. Basìalmentu dopu a nascita, tutti i prucessi anu tornu à a regula.

In ogni casu, in certi figlioli, a pressione craniale hè persistenti. Questu succede cù idrocefalite - un raccogliu di fluidu cicatricialmente in u cranu.

Cume di stabilisce chì u zitellu anu aumentatu a pressione intracraniale?

I sintomi di pressione intracraniale in u novu avè u so propiu caratteristiche. Allora in i zitelli, u sintimu sintimu di a prissioni intracraniale, hè un crescenu in a distanza trà l'ossi di u cranu, chì ultimamente porta à cambià u so voluminu. In ogni modu, in i zitelli più grande ùn sò micca osservatu.

In più di u simbulu antu, pò ancu avè seguitu i seguenti sintomi, indicazione di a pressione intracraniale in u zitellu:

Sta patologia, cum'è a prissioni intracraniale, hè osservatu in i adolescenti, cù sintomi sintomi. In ogni casu, sò menu pronunziati, è a manifestazione principale di sta maladizioni sò frequentement cefalàfichi.