Pregnant in a seconda mità di u gravidenza

Quasi tutti i matri futuri sò familiarizati cun un fenomenu cum'è txicosis , chì l'intimurenu in u primu trimesteru di gravidenza. Ma ogni malestrazzu di l'attaccoli di nausea, vòmitu e salutassi dolci ùn hè nunda in paragunà cù a gestosi di a secunna mità di a gravidanza, chì possa una gran amuzioni à a vita è a salute di u fugliu, ma ancu l'incinta. Ùn hè surprisante chì a maiò parte di e donne, dopu avè l'escezione di e storii di più amichi è esperimenti più diliziosi, si scegli di manera di evità di gestasi durante u gravidenza.

Sintomi di gestosi in a seconda mità di u gravidenza

Ùn hè micca sicretu chì una malatie hè più faciule per prevene chì u trattamentu. Ma hè giustu dì chì una maladie scuperta in un urganisimu prestu hè ancu megliu trattatu chì una malatia abbia. A diversità di a toscifica relativamente innocu di a prima parte di u gravidenza, a preghjudizzioni iniziale di a gestasi tardu hè quasi l'unica via per una donna per evitari cunsiquenzi severi.

Analizà e risposti di e donne chì anu spieca gestite in a seconda mità di u gravidenza, pudete identificà parechji sintomi chi acompanyanu a malatia. Per esempiu, i primi signali di gestosi in u terzu semestre sò inghjulazione di a faccia è di i membri. Sì una donna ignora issi sintomi o a malatia hè asimptomaticu, pudere esse etere, nausea, indebulimentu viscuvaru è l'occurrence di disordini mentali. A gistosa di a secunna mità di a gravidanza in l'ultima etapa, chjamata eclampsia, pò causà fallimentu di riinsula, infartu di cori, attaccu, cunvulsioni è faint. A maiò spessu, l'edema placentale si trova, chì prublemi à l'ossigenu di manghjà è di a morte di u fetu.

Trattamentu di gestosi in a seconda mità di u gravidenza

U trattamentu di a patologìa si deve esse fattu in una istituzione medica o sottu a tutela di un medico. L'automaticazione è l'utilizazione di medicina alternativa sò pruibitu strettu. Di genere, u duttore prescriva droghe particulare chì aumentanu u livellu di prutezione è fate l'esistenza di fluidu in i navi.

Se u trattamentu ùn porta micca risultati tangibule è a malatìa cuntinua u prugressu, l'unica solu hè di dà nascita. A maiò spessu, e donne chì sò diagnosticati cun gestosi di a secunna mità di a gravidanza, sopratuttu in a so ultima tappa, sò dati da a cesareà.

Cause è prevenzione

I casi di gestosi in a seconda mità di a gravidanza pò esse assai diversa. Comu regula, questu hè un travagliu di u sistema endocrinu anormali, l'excitante di pisu, a pressione di u sangue, stresses, trasfirìu malati infizziivi, stilidatu impurtente è nutrimentu. À risorse sò ancu e donne chì dani nascita cun un petit breve (finu à dui anni), in modu di licenza di maternità sottu à 17 anni è campu di 35 anni.

Comu una meda preventiva di gestite, i medichi ci ricumandenu di scaccià da a dieta frittu è affumicata, conserve è dolce, dà preferenza à i vegetali è i frutti. U regnu di u ghjornu stessiu hè un valore - u sonnu sano, gimnastica, caminari outdoor. Siche gestosi di a secunna mità di a gravidanza in a prima tappa pò esse asimptomaticu, a cundizione principalu per impediscenu u sviluppu di a malatia hè una scuperta pericienta di u medecenu trattoru, chì deve esse capace di guadagnà parechje analisi speciale. In ogni casu, i primi variazioni avversi in u statutu di salute si deverà immediatamente aiutà medica.