Perde un arcu - un signu

I Signori di u populu sò una fonte di a superstione è l'esperienza. Forsi quì i nostri babbi, anu osservatu u cursu di l'eventi, fighjenu cunghjenzii chì anu avè a priorità di i discendenti di u periculu o di a felicità di porta. Ma da tandu tantu tempu hà trasmessu chì i signori sò stati cunservati in a forma di un telefurnu mimliamente. Sò per questa simplice chjae, affidà o ùn hè micca una materia privata per tutti. Hè veru, per qualchì motta, quandu si faccianu i manifesti descrignii in i signi, tutti diventanu un pocu supersticiosu.

U stessu passa per u signu ben cunnisciutu di perde u culore. A volta volontaranu chì i signu hà parechji significati per i omi, i femine è e donne.

Un omu perde un arcu

Oghje, qualcunu pò permette di mette in i so ochji (è micca solu in l'aricchi), ete. Ancu, prima, a presenza di tali decorazione parlava di u statu sociale. Per i marinaghji, era u guardiu, chì si tenenu più preziosu tesoru. Per i suldati - un simbulu di prosperità. Cossacks, penditu, in l'arelli inseritu solu u figliolu - a speranza di a famiglia. Ci era per perdisce l'ardu in quelli ghjorni - ghjudiche per ellu stessu. Dopu tuttu, questu hè per perdienti u più caru chì avete. Hè perchè u signu chì un omu perde un arete per una grande disgrazia.

A zitella pèrdite u so pendant

Per a zitella, à u cuntrariu, a perdita di l'arcu significava a felicità - un casu veloci. In i paesi ddi discorsi: "Avete pertu u mo arcu-vi truvavvi Alyoshka". È stu signu hè ancu cumprinzutu. U primu, a "cunfusione" duvitava esse qualcosa à cunsulazione (è chì puderia esse più giovani per una zitella chì micca u matrimoniu). Siconda, u signu hè sempre veru, postu chì e zitelli dissi prima e massicamenti.

A donna perde u so pendant

E quantu ca significa di perdiri un arcu per una donna casera - i radichi di sta supersticione cresce da l'omini antichi. Mentre a donna ùn pudia micca pensà à u sicondu matrimoniu in quelli ghjorni, a perdita di l'ghjuvanza prumesse a so amante, chì, in principiu, cuntenti assai e donne.

Altru cantu di a medaglia

Ma mancanza di trivialità avanti i nostri babbi ùn anu micca cuntentu. Un segnu per pèrdite un pendant d'oru (cum'è qualchì altru ornamentu) puderia significà chì un strappu energèticu putente era infruivu in un omu. Erecchini di preziosa è metalli semipreciati è e stones sò talismani capaci di piglià à un negativu esternu. Se l'arcu hè persu, forsi l'aghjustò i so difesti è ùn pò micca prutezzione di u so maestru. In questu casu, avete veramente aligria, perchè, forsi, avete sappiutu di qualcosa di disastru.

In quantu à ghjuvintì sbattighjate, perchè se crede in a prezzione preziosa, per esse i talismanu, per coglie l'altru viulenti per piglià in u negativu chì hè assorbita. Questu significa u destinu amara di quellu chì inviava a negativa. Rispunsabilità infurmati di ghjustizia recomendaru passendu a tentazione à ricchezza cun l'oreju.