Perchè ùn viole micca i fiori?

Violetti, senza alcuna dubbita, ponu esse chjamati a pianta interiors più famosa. Varietà di varietà è culori facenu viole u visoru più frequente nantu à a maiò parte di l'altru. Hè da sta pianta chì assai pruduttori di fioritura partenu da u so modu. Unu di i prublemi più prublemi per elli hè cumu a cura di i viole, perch'ellu ciuriu.

Perchè ùn viaghja micca inveraghju?

  1. Unu di i motivi principalità perchè e violezzi ùn pascianu ùn sò micca sceltu ghjallu. Determina chì u prublema in a mancanza o a soprappunenza di a luz di u sole permette à e foglie: se a luce hè micca abbastanza, si stinzanu l'ascultu, è da u sole di u sole di diretta, ponu scumpire.
  2. Hè infruie a fioritura è a durazione di l'argentu. Una cundizione indispensabile per i violevii fioriti hè un ghjornu di ghjornu longu di almenu 12 ore.
  3. A mancanza di fertilizazione o ind'i unificanti indipindenti hà avè ancu affettivu a furmazione di fiori. Animate violeta semestrale, utilizendu un complexu speziale per fiori interni.
  4. A culminazione di violeti ciuriscenu pò esse risultatu da un regnu improperu o insuficiore umite. L'umidità per i viole sò d'esse almenu u 50%, è l'acqua cù acqua stava à a temperatura di l'ambienti.
  5. Ùn ci sarà micca una violeta è si hè impastantemente trasplantatu. U sòghje per viole hè devia fà fàciule è micca perde in lumps. U pote deve esse elettu chjuve (micca più di 10 cm di diàmitru, è micca più di 8 cm in altu).
  6. A pianta violeta hè tropicalu, ùn pò esse firmate u fretu è pò esse findi in un pruduttu o troppu frettu un tabbenu di a finestra.

Violeta ùn ci fiada - chì faraghju?

Cumu fà una fiorta violeta, questa bellezza capricciosa? Prima, avete verificatu quale di e ragiunate hè culpale di u fattu chì u viulete hà cessatu di splendore, è per eliminà.

  1. L'ultimi di tutti, i viole, sentenu nantu à a finestra chì viaghja à u livante. Piacà à una distanza di micca più di 30 cm da u vetru, chì sustenenu in ghjorni cale è brillanti da a crematoria. L'opzione ideali per u benessiri di i viole hè un arbre à crescente fora da a finestra, chì diventerà per ellu una screen protettiva da u sole. Se ligera naturale ùn hè micca abbastanza, pudete falla per a so quantità cù e fitolamp. Ma a stabilità hè assai impurtante per i viole, perchè avete turnà quelli nantu à u listessu tempu.
  2. U viulente di i viole hè necessariu perchè a terra si secca in u pote, ùn permettenu micca sottu o supracchinu. A terra ha sempri adupirata, ma micca imbuttata. L'umidità dumandata da i viole pò esse furnita cun umidificatori especial, tela palla in a bateria o cù cuntracugai d'acqua.
  3. Per un florimentu d'alta qualità, i viole sò bisognu di trasplantà altru almenu duie volte à l'annu, cù e mezchei di terra spiciali per i viole. A pignata hè stata pigliata d'una manera chì i razzi sò una piccola cramped. In un pignolu chì hè troppu grande, tutte e forza di a viole hè diretta per crede i foglie.
  4. In l'invernu, hè assai impurtante per assicurà chì e radiche di u viole ùn si ponu micca fugliale nantu à u ventu fretu. Per fà questu, ùn hè micca superflante per mette un pezzu di viole in una pignatta o un altru pote.

Quandu seculi e violettes?

A unicitati di u viole hè in u fattu chì in boni cundizzioni à u gustu di i so patroni cù fucalizate fubbe in tuttu l'annu, fendu vulumu piccanti per u settore di massima dura. U primu fiuritura di i violettes hè quasi a l'età di un annu. Sottu à l'illuminazione naturale, u periodu di fraccionarii massi di violettes cade nantu à a primavera. Per fà ricerche di a ricerca in u fiore stallati i viole sò bisognu à a lotterie, perchè a notte sò deve esse puliti in un locu friddu.