Peonia da a tela da i so mani

Probabilmente avà tutti sapi chì parolle a peonia, sta splutazioni grandi, brillanti è insinibuli assai bella chì decora parchi, giardini è jardinu da a primavera à a fini di u tardori.

À u stessu tempu, hè cunnisciutu chì certi tipi di pioni sò medici, sò largamente usati in a medicina. Eppuru, i prupizie miraculosa di a peonia ùn sò micca sminticati, è parechji crescenu issa in a so capacità di salvà l'spiriti male è portanu salutare è longevità. Certu, una fiore vivente ùn pò esse trasportatu cun elle cum'è amuleto. Intendemu di truvà una alternativa - femu una picculu splitve da una tela chì pudete sempre possu purtate cun voi cum'è un broche o solu decorate a vostra robba piacevule.

Cumu fà una peonia da una tela?

Per fà una peonia fiori da tè, avemu bisognu di seguità:

Peonia da u teatru: una classa maestra

Se tuttu hè prestu per u travagliu, continuu!

1. Cut the chiffon (in u nostru caso, cù gestiti rosa) in a forma di cinque circles - quattru d'elli cù un diametru di 7-8 centimetri. L'ultimo circhiu farà un pocu chjucu. U contellu di u circhiu ùn hà micca bisognu à perfetta.

2. Fate i petali. Per fà quessa, chjama a candela, piglià u primu chiffon circle è u metti à a candela in focu. Giacca cù curazioni finu à chì e tonde sianu stati inclinati. A cosa più chjesa ùn hè micca di sopra à l'acqua, chiffon funde assai faciule. Repetite stu passu cù tutti i petali chì restanu.

3. In seguente, nantu à ogni spechja frettu nantu à i canteri, facemu incisioni in a manera indicata in u schema.

4. Pozzu andà e incisioni sopra à a foglia di a cannila, chì permettenu funnulà di a stessa manera chì l'arghjintinu, mentri a tela hè stata cun piacè in i posti di incisioni. Facemu un passu cù tutti i cincichi petali.

5. Crea a capa intermedia. Dui bianchi in forma di circles, appiccicate prima, vi faremu contru quattru più incisioni cum'è mostranu in u schema.

6. Demu a funnera di i posti di incisioni sopra a flame di una cannila.

7. Avà preparate a meza di a peonia. Per fà quì, piglià u pane di a mulina gialla è l'attaccò sta manera, cum'è accade in a stampa.

8. Aghjustate u prughjettu pruducente in i vini.

9 Allora cunsiglià u filu è avè un centru prestu per a nostra fiore.

10. Ogni cosa hè prestu per a peonia, hè l'ora di inizià a assemblea di u fiore. Prima sò stati dui capasti enormi, avè qualchì solu quattru petali, anu aghjunghje in u core. E cuglie cù fugliate. Allora aghjustemu l'altri dui, aghjustemu a preforma più chjuca in u ciminiu è cuglie ancu cù l'apparenza.

11. À a fine di u travagliu u centru di u focu di u fille in u centru di u fiore. In questu casu hè megliu ùn mancassi a cola, cum'è qualsiasi trascuratori pò sponda tuttu. Hè megliu aduprà u listessu filu da u quale hè fatta u mezzu, è cose à l'urdinità in tutte e pilate di u fiore. Allora risorse a meza, facentinu uniformu molustu.

12 Issa a nostra florenza hè tutta sana à diventà u vostru amuleto o solu decoru. Pudete attachete à u pruduttu in qualsiasi modu - pudete fugliallu cù un pinu, pudete cose o sguardi cumu cù una cinta di doppiu.