Lozzu cù l'effettu di u quaternu

Una lotioni di cuncepimentu cun bronzer hè sempre una cosa indispensabile, micca solu in i primi ghjorni di restu, ma dinò quandu a stagione di longu di bassa ghjè longa, è u natu naturali gradualmentu hà cuminciatu à spariscia. Tali lotioni aiuta à a pelle per produtori pigmentu megliu, è à u listessu tempu ponu una sombra di bronzu, è ancu di brilla, o brillo pearlescent.

Cream o lotione per creà l'effettu di u quaternu di soli ùn solu l'embresifica a pelle, chì dà un culore pare sano, ma ancu cura l'idone è nutriscenu, siddu cuntene vitamini, extracti vegetali o crematori sintetici.

"Prosperità" è "cunfortu" di usu di lotione cù l'effettu di i sureddi

Lotions cù bronzers sò i so vantaghji è i disvantages. Per esempiu, unu di i vantaghji principali di un bronzer per un corpu hè chì quasi esistiu immedamente: si hè ineptly applicata, questu pò esse riurutu immediatamenti, mentre chì cù una barra d'autore di l'autore-attenti a lassu, serà tardu à correggià l'errore: u pigmentu spuntà in parechje.

Inoltre, i bronzers sò spessu partificazioni di a luminosità chì facenu attraversu a pelle: qualche difetti - petite cicati, irregularità, ùn seranu micca notti. Ma pò esse una mancanza di fondi, se l'effettu di a "natura" hè preferibile. Qualchese lucru artificiali, ùn importa ciò ch'ella sia u pezzu o particelli di a mamma di pearl, sarà percepitu in i raghji diretti di u sole. Cù l'illuminazione artificiali, pareanu più naturali, perchè sta funzione hà da esse cunsideratu: se u bronzer hè stata aduprata in a sera, si vera più naturali.

Unu avutri sustegueri principali di u bronzu per u corpu hè chì a saturazione di u culore di u bronzu pò esse aghjatu immediata, aduprendu una o più stati. Quandu si usa autosunburni, l'effettu di quale si prisenta in un ghjornu o in parechji ora, ùn si pò micca esse fattu, perchè u so pigmentu propiu pocu.

Dognu di i minusione di bronzers per u corpu pò esse identificati a più impurtante - qualchissimanti pòtanu purtà una robba brutta in un modu brunissone. Inoltre, sò prontu chjappu solu, è se ùn utilizate micca un mese, u bronzeur pò esse lavatu da "parte".

Lozione cun un toccu di corta

  1. "U culore di l'estate" di Garnier . Questa ferramenta hà una pruduce dilicatu, moderatu densu è magre. Idduisce a pelle, facenu più lignu. A so azzione pò esse paragunata à una lotione cù l'effettu di u bronzu graduali - u più tempu passa, è più più freti hè aplicatu, più intensu u culore. In ogni casu, sta droga hà una distavanza significativa, chì tocca à culore - hà un santu di zucca, chì hè cunsideratu un matrimoniu per sta categuria di fondi.
  2. "Duri di l'estiu" da Dove . Questa crema di a moisturizing cù l'effettu di u quaternu di soli - u so effettu si manifeste gradualmente, durante parechji ora. Comu parte di l'strumentu ci sò particuli di a mamma di pearl chì riflettunu a luci, è per quessa u corpu di a stizza. U culore di u bronzu assicuratu com'è u risultatu pò esse attribuita à l'ombra fradda marta, ma si si usa più di 4-5 corsi in fila, una carota, tonalità rougesiana chì indica chì u bronzu ùn hè naturali.
  3. "Delic planning" di Clarins . Questa crema Ombra di bronzu culera un bronzer è autosunburn . Questu strumentu hè impurtatu ancu cù una spatula, chì hè in u pacatu. A crema hè un culore cuscidu di cacao è in prima purtà a tela un tintu cálido. Dopu à 5 ore, u culore cumincia accumparente più intensu. A saturazione di u bronzu pò esse cuntrullata da u numeru di applicazioni: per esempiu, l'applicazione 2 volte à settimana darà un tinte arburatu è 3 o 4 più saturatu. U culore di u bronzu è naturali, senza ucca di aia di cume lume. A crema nè stessu ùn avete micca particulare luminiscente è spargente, è per quessa, pò esse usata ghjornu è notte per qualunqui exercitu.