L'Oceanariu in Eilat

Ogni cità israeliana hà u so propiu immubiliate è i posti unichi. Per esempiu, a cità di Eilat hè orgogliu di u so oceanariu unicu. U so design dissu novu cunvince di a praticità di l'israele. Qual hè l'acqui? Veture, in quali pezziu natà, è e persone camminanu intornu è mi circà. In u Eilat Oceanariu, à u cuntrariu, un grandi acuariu di vetru hè statu custruttu nantu à e persone.

Chì ci hè interessante nantu à l'acqui?

L'oceanariu in Eilat hè ancu spessu chjamatu un observatori sottuurariu. U locu evocanu sentimenti incredibili è ùn ùn ùn abbandunate micca un visitante indiferente. L'oceanaru hè una "finestra" in u Mari Rossu, per ellu pudete vede cumu a vita di a vita marina persa, observe.

L'observatore sottuurariu, chì hè chjamatu chjassi di u Corale di u Mari Rossu, ùn hè diffirenti di qualsiasi oceanarium situatu in Europa. L'istituzione hè divisu in zoni specifiche, per esempiu, una zona di i tiburoni, i taringhi è e speciali rari d'animali. Per attruvà i lochi più interessanti, ùn ci hè micca a meza ghjurnata.

In l'oceanariu, ci sò quattro 400 varietà di pesce di mare, corsi in solcu bellu. Si arrivà ccà da 12 o'clock à a tarda, pudete vede cumu chì u scuba diver si somma in l'acqua è alimenta u pesciu.

In l'aquarium sò parechji servizii servizii supplementi. Per esempiu, i turisti ponu accaccià in piscina è cù i tibati. À u listessu tempu, a so casa "artificiale" hè unu di i più grandi. U voluminu di a piscina hè di 650.000 litri, perchè i maraghi sintissenu un elementu nativu. Sì dite in l'acqua cun un predatore furtunatu di u valore, puderete stà nantu à u ponte, chì hè ghjucatu nantu à a piscina, pudete semplice di vede.

In l'oceanariu, un observatoriu sottuvaru in a torre principale hè furnutu. Si sviluppeghja à una altura di 23 m, ma u più interessante hè chjucatu. A basa di a struttura hè u fondu di u mari, chì si trova di circa 50 m da a spiaggia. In u fondu ci sò i finestri chì sò prufonda sottu l'acqua. À traversu elli, i visitori si ammiravanu a vita marina pitturosa è bella. Nant'à i finestri, i pisci in pisci, chì scumpressanu è scumpressanu in qualchì parte di u labirintu di coralli.

In più di u pesciu, l'abitanti di l'oceanaru sò e tartaruga è i rai. Eccu cumu pudete vede cumu i cunti sianu aperti cù perli. In l'Equilettu Oceanariu, pudete vede u coralli, ancu senza avvicinà cù scuba diving. Per fà questu, vi basta à passà un pocu in un pantone 100 metri longu.

In l'aquarium hè una zona "Ammastra Amazonia", chì cuntene abitanti di i boscchi tropichi - caimani, anguila, piranhas, ranocchi è altre animali.

Informazione pè turisti

I prezzi di i biglietti à l'oceanaru sò assai carichi. Un bigliettu per un adultu custruisce 29 siclii, è per un zitellu da 3 à 16 anni - 22. Libere i più zitelli sottu 3 anni, ma in l'aquarium sò permessi per babies solu da 2 anni. Se addisce più, pudete cumprà un bigliettu per vede u 4D cinema.

L'Aquarium di Eilat Sea hè apertu à u ghjornu da 8:30 a 16:00. Ogni ghjornu à un certu u tempu, alimentate u pesciu in una zona particulari. Se vulete vede cumu u pezzu raru hè alimentatu, puderete andà per 11:30 à l'area apropiada.

I visitori puderanu un viaghju in barca. Ci hè un cafè, parechji cafeti è ricordi in u situ.

Cumu ghjunghje?

L'oceanaru hè 6 km da a cità di Eilat , versu a fruntiera egiziana è a cità di Taba. Pudete truvà à l'observatoriu sottu u busu 15 o 16. Un altru trasportu pùblicu chì pudete aduprà l'autobus numero 282, chì viaghjate da l'upanuu Ovda à u cunfini. U terzu modu per arrivare à l'observatori hè di piglià un taxi.