10 stelle chì spona a so apetta cun horrible maquillaje è hairstyles

Angelina Jolie, Kendall Jenner è Kristen Stewart hà da esse dimustratu i parrucchieri dopu chì u mondu vede parechje foto ...

A maiò parte di u sessu fieri hè uguali à l'attrici di l'Hollywood è di i cantori stranieri, cunziddiu omi veri di stile. In ogni casu, in u cartulare, quasi tutti di elli ponu esse ricerche surtite micca successi in u lume, chì urdinate di vaghjà a scurdari rapidamente. In certi celebriti, tali fallimenti di bellezza diventenu un tipu di tradizione - ovviamente, ùn sò micca furtunati cù artisti o stilisti di maquillaje.

1. Chloe Grace Moretz

Chloe di 20 anni di "residenza permanente" in ogni tipu di anti-qualificazioni di a catifa russa. A maiò spessu, si metti in elli per un pezzu successu: Chloe prefiere capelli chjappi chì ùn hè micca in cunsideratu simbulu di gustu dolore. Ma l'attrìzia hè una faccia larga larga, cusì più successu seria pessimu cù un capeddu chjude in una cuda o un bun.

2. Kendall Jenner

Sister Kim Kardashian hè cunzidiratu unu di i mudelli più famosi in u mondu, ma ancu ùn si pò ùn vultà l'imagine ideale nantu à l'stile di ritratti brillanti, in quale a so spichezza. Kendall spessu prende in a lenti di i paparazzi cù traccia di l'acne nantu à i pani. Una sparghjera di a malatia ùn pò mancu esse ammansata ancu da un dermatologu assai pagatu. Kendall li piaci politius translucenti, cusì u maquillaje accentenu solu à e imperfezione di a so pelle.

3. Kristen Stewart

Fora di i lenti di i fotòristori, Kristen face un modu di modu ridottu: pò spessu vista di ravagalli pilati o bruciate sottu à l'ochji. À u stessu tempu, l'attrìccia hà da mantenimentu un cuntrattu prufittu cù Chanel - hè a face di a marca. Quandu a marca russa si prisintò nantu à l'assortiment di a marca, l'artista di pruduttori di a stella dettagli immediatamenti, ma era successu. I prufessori raramenti risichi d'impunia di sta tinturia nantu à e tinglali, perchè crea l'effettu di l'occhi eddi braccia, perchè i motivi di Kristen restanu oscure.

4. Kelly Osbourne

Kelly amava l'imagine extravagante: ellu prisenta in u publicu cù un capu faciatu, poi ponu nantu à a so fàccia un prugu biancu chì vede unnaturale. Ma u capeddu di colori brillanti hè a so funzione principale, chì ella usa più spessu. Sò stati boni in u stile casuale è disneyland, perché chì Kelly miss restu à u colline di un babette classico, un capelli cù un rollu, chì in parechji tempi era l'accessori principalu di Katy Perry, Brigitte Bardot è Sophia Loren.

5. Eva Green

Per chjamà l'imagine sceltu per l'attrìzia per l'avvenimenti ufficiale, a lingua ùn ponu viraramente horrible - ma sò esattamente u più avutra di a stella. A vista un avè cunsigliu per fà una bruna è seguità l'imaghjini di una femme fatale per una famiglia di carriera in Hollywood, Eve ubbidisci à l'obeyant. In ogni locu è in ogni locu in i so vistimenti, hè duminatu da culore negru, lace, tessuti stritti. A faccia di l'attrìe - un immagine fig-ice, cuncepimentu per falla a so apica più brutali. L'altri tendenu cum'è a flussu colore o l'attrici di lipstick metallu decisivamente ignora - è vale a pena pruvà, almenu per a fine di a diversità.

6. Miley Cyrus

U cantante tene à mantene l'interessu di l'audience, abituatu a so presentazione scandigliosa è u cumpurtamentu. Ella prefissa e corne di i bè à i riligenti pettini riesciti in forma di scorcià un pixie o quads cun un platinu rubio, chì ùn si parvenu spartitu, ma attentativi l'attinzioni di i zitelli chì prefessinu à sente e so canzone. U sposu di l'stella, Liam Hemsworth, hè ancu displeasedu cù a so aspettazione - a coppula anche parechje per una ragione tempurale.

7. Lindsay Lohan

Nica di partita americana hà longu fora di u rangu di l'attrici populari è di i cantori, ma ùn ponu accumpagna. A zitella ùn manca missi fashion shows, ristoranti aperti è premiere di filmi, ma pare à quì in un pocu attrattu. Un modu di stizza di i boni, hà fattu u so travagliu: Lindsay soffre di e cuminzanti antichi, pigmentazioni aumentati è sacchetti sottu à l'ochji, ma ancu ignora a furmazione currettiva. Ùn si usa micca a creazione di freccia di voce, currezzione e corta, ricunniscendu solu màscara, ombra è liposa.

8. Angelina Jolie

L'ex-moglie Brad Pitt hè ancu micca aligianu à i falli di bellezza, anche si u so cumpagnu artistu cumpunia cù assai altri célèbbi, cuntentu di i so servizii. Una di e so imagine frustate hè statu discututu durante parechji anni in a reta: in 2014, a famosa hè stata cun pappuluzzu biancu nantu à a fàccia. Lampi di càmera anu aghjustatu l'effettu rossu chì hè chì i so fanali sò sempre arguminendu chì era manghjò di donuts o medicini abusive à a strada di u partitu.

9. Emma Watson

L'Hermione di "Harry Potter", cum'è Eva Green, adora u maquillaje occu affucatu, ma di qualchì volte annu cù a so ricchezza. Cù un ticculu livellu ligurevule, l'ombra negra trova troppu sustinzente - a stella avia avutu preferitu un scema di culore di brunzu o di legatura.

10. Lina Dunham

L'attrice di 31 anni di età è comicu cunsidereghja cum'è un icona di u corpu di u corpu è a cumunità di feministi. Malgradu u fattu chì hè in una relazione cù un omu, Lina hà rializatu l'imagine di una zitella di l'orientazione sessuale pocuali, chì sunnera di diventà un omu. Ella ignora a depilazione, spassighjate a rasata, modesti bè è ogni decoru, salvu tatuaggi catchy. Dunham rieghjilla di i tendenzi chì vanu nantu à a soziunità: per esempiu, hà fattu un capu di haircut di moda, ma l'usa sloppy deliberatament.