Jeans - Summer 2014

Hè assai difficult imaginate un vestuariu di una donna, in quale ùn ci hè mancu un paru di jeans. È ùn hè micca surprisante, perchè ùn sò micca solu belle è stylise, ma ancu un vestitu praticatu. Ma prima di sceglienu un novu travagliu, avete acquaghjate cun u core di e tendenzi, per quand'è vo avete una prima generazione di i vistimenti di moda di l'istante di u 2014.

Sticate principale

A principal tendenza di a staghjunada hè u classicu, è chì ghjè fora di u tempu, i mudelli executati in questu stile sò sempre pertinenti. Un caratteristiche caratteristiche di tali prudutti hè cutucatu diretta, chì hè per quessa chì parechji pò esse cunfunditi cù l'uggetti di l'omi o jeans nucigliati , chì sò ancu assai populari oghje.

À u stessu tempu, i jeans stritti chì si sò perfetti à a figura, per parechje stagioni in una fila, occupanu un postu onorevoli in u podju, è ùn volenu rinunzà i so pusizioni. Di sicuru, pare avemu mudelli stinati, chì ponu esse misurati cù a cintura bassa è alta. A seconda opzione serà un supplementu ideale per e donne chì anu mancate ligame in a forma di un vicu pocu. U modellu sistimàticu face una bona nantu à i zitelli cun una figura slim.

Parrannu di i vistiti di moda per l'estiu di u 2014, si deve esse chjamà u stilu assai populari di grunge. Li mutori anziani è sgabbiati, u più stupendante è di moda hè l'imagina. Sò assai populari di i ghjovani è di i femini attivi chì vulete enfaticà a so individualità. In ogni casu, ùn hè micca menu dispunibule è stile di i jeans, cum'è friddi, cù chì pudete puru ammucciate parechji bugdi in a figura. Disegnaturi in a nova stagione offre variazzioni diffirenti, trà e quali erani tanti estensjonijiet minuri, è più avanzati è stravuduti. È a flare ùn pò principià micca solu da u livellu di i ghjinochje, ma ancu da u caderu. Questu mudellu stà bellu grande cù i scarpe di tacchi o una scie.

Unusual models

U futiu estiu di 2014 hè un jeans appiccicate cù borselli. Per l'apparenza sò assai simili à i pantaloni di cundutta è decoratu cù stampi fiurali. Ma i mudelli stilggiati cù i buchjuti sò imbruttati cù variate catene, zipper è rivets.

E in quantu à u schema di culore, in u biancu di l'omi di l'omi 2014, pudete truvà micca solu l'sfumature blu, ma ancu più chjucenu è più saturati, bianchi è bianchi, è tutti i stampi.