I prublemi di adolescenti

In a società moderna, ci hè una tendenza negativa, quandu i figlioli sò ricurdati solu quandu si tratta di crimini, crimini è addiccioni di droga. Di genere, i media è i educatori prefettenu per parlà di prublemi à trattà à i adolescenti, chì spessu ignoranu un dettu impurtante quantu a furmazione di a personalità di l'adulescente è l'aiutu chì ellu necessite in questu piriodu. Per dispelisce sta tendenza, hè bisognu di sapè chì prublemi i adolescenti affruntà è di circà e manere di resolviri.

I prublemi di l'adulescenti muderni

In a vita di ogni zitellu hè vendu un periudu quandu ellu si dumanda a quistione: Quandu hè questu? Chì ci vole da vita? Chì mi vulete diventà? ". I dumanni cresci in u progressione geomitronicu, è in a vita vinni un momentu di ricerca per risponde. Per un pezzu di tempu - da 11 à 16 anni, u zitellu fa un passu maiò in u sviluppu è diventa un adulescente. À questu tempu i cambiamenti cambiani solu micca a mentalità di l'adulescente, ma ancu a so cundizione hormone è fisicu. Un adulescente diventa vulnerevule è senza un supportu adattatu ùn hè micca putente di trattà a furmazione di a so persunità in u so propiu. U periodu di cunflitti internu cù sè stessu, i satelliti chì sò cambiamenti freti di l'umore, a ricerca di novi amichi è passatempi, è l'apparizione di agressione. Duranti stu pirìudu, i prublemi di l'adulescenti cun i genitori inizenu. U mutivu di questa hè una cuntradizioni internu di u zitellu:

Da sti contradicenzi, tutti i prublemi principali di l'adulescenti credi: problemi familiari, sexuali è di cumportamentu. Per capiscerà cumu aiutà à u vostru fughju purtàtevi cun elli, cunziddiranu li prublemi più cumuni.

Problemi propii di i adolescenti

A maiò parte di i genitori spessu ùn anu à avè qualchissia u prublema per l'adulescenti, perchè i so figlioli preferanu per guardà silenziu cù i so prublemi è ùn ne ùn fede ni u pensamentu sceltu ancu à cercà e persone. Hè per quessa i prublemi di i adolescenti in a famiglia. A diffirenza di cumunicari hè spessu agravata da fattu chì i genitori ùn capiscenu micca chì u zitellu hè cultivatu è a cumunicazione cun ellu ùn deve esse à u livellu chì era ghjovanu. A maiò parte di prublemi risultanu pricisamenti per l'età. I parenti scurdate micca quelli chì anu avutu i stessi adolescenti, è i prublemi di i so criaturi ùn anu micca seriu per elli. I picciotti rispundunu in modu difianti, si tratta micca di rispittà à i so parenti, crede chì sò ghjorni à i ghjorni è i so gustu sò antichi. Per via di u risultatu, u rispettu è u cumprendimentu cumprendenu perde. Altru da malati di i genitori sò i prublemi di u cumpurtamentu adulescente. Piuttostu spessu, i zitelli di l'uccisu sceglienu u cumpurtamentu chì hè necessariu in i circustanzi necessarii. E si pusanu nantu à u collu di i so genitori, o pigliate in i bayoneti ogni parolla di l'adulti. Spessu da a parte di tali cumportamentu pare com'è un signu di protesta è un sfida à a sucità. Per esse "antics" un adulescente solu hà unu di quattru scopi:

1. Intènditu per esse micca fallimentu, i.e. u pensamentu "Ùn pudariu micca". Ci hè parechje raggiuni:

2. Tentà di vendetta. Questu hè u cumpurtamentu cumplicatu di cumpurtamentu. A vendetta di un adulescente ùn hà micca bisognu di a furmazione di un risintimentu forte, ma u desideriu di vingira hè casi sempre una risposta per u dolore causata una volta. In questu casu, u zitellu pò responde cum'è in un minutu dopu chì u traumu hè causatu, è parechji anni dopu. Ci hè una vendetta in forma di attaccoli mentali è fisichi: u zitellu in ogni modu fa perisce o genitori o altri offensivi, ignurendu micca di i so tentattivi di cunciliatori.

3. Dimostrazione di u so putere. Proprietà stessu in l'indignazione verbalia di un zitellu chì si cunforma in cunflittu, o in tranquilla disubbidenza. U zitellu prumetti di fà ciò ch'eddu era dumandatu, è hà sempre aduprà a so pròpia affari. Stu cumpurtamentu pò ripurtà i genitori in cette a furia, è u zitellu piglia l'oliu nantu à u focu cù e frasi: "Ùn pudete fà nunda à mè", o vai da casa. A ragiunazione ghjusta quì hè u scopu di un adolescente per ugguà i so diritti cù l'adulti.

4. Attentà l'attendu à sè stessu. Spessu manifestatu in u tentativu di u zitellu per distrarà i genitori da i so affari, è a pruvucazzioni à l'abusu è a punizioni. A causa si trova in u fattu chì un adulescente capiscenu bè bè chì più attente hè pagatu à i zitelli "dolci", è per via di questa assistenza si trova in tuttu seriu.

Problemi sexuale di i adolescenti

À un passu separatu sò questi prublemi sessuale di i adolescenti. U periodu adulescente hè un tempu di not only psychologique, ma dinò una maturazione hormonal. L'Adolescente perceive u sessu cum'è un tipu d'esperimentu, spessu da curiosità. I ghjovani maturi per i relazioni assai più antichi chì noce, per quale l'espressione principalu d'interesse sessuale per un bellu pezzu hè coqueteria è timida. Eppuru, i rapprisentanti di i dui sessi sò intesu interessate in relazione, cum'è quelli sessuale. Eccu a cumpagnia principali di i genitori hè di sentu a fine fine trà u desideriu di u zitellu à amori è a curiosità causata da attrazione sessuale. Ancu senza avè sapè l'intesi di un adulescente, hè megliu di securità è spiega quale consegni pò esse realizatu da esperimenti di una natura sessuale. Per esempiu, ci vole à dì chì i relazioni sessuale promiscuzi pò esse affucatu da u bisognu di l'amore è per fà un infidel adore per a vita.

I prublemi in a vita di una adulescente sò inevitabbili. È solu in u vostru putere, caru parenti, per facilitate a ricerca di u zitellu per ellu stessu è aiutà à superà issi prublemi. Ùn importa micca cumu l'adulescente hà purtatu, prima di punizziallu, si firmò in u so postu è pruvà capisce ciò chì hè difficiule per ellu durante stu periodu. Imparate micca immediatamenti, ma u zitellu aghjunghje a vostra supportu è seranu grati à voi per u restu di a vostra vita.