I mancu nantu à a faccia sò marroni

A maiò parte di i difetti di a pedicure pò esse facilità eliminati o, almenu, chjucciati cù l'aiutu di cosmitichi decorattivi. Però mancu in u visu di u culore marrone hè difficiulve di guariscenza, spiciarmenti senza esse truvatu a causa precisa di u prublema. Tali disturbi di pigmentazioni indicanu un esercitu di a produzione di melanina da parechji caghunati di a pelle, chì suggerenu u sviluppu di una malatia dermatulogica.

I casi di l'apparizione di caschi marroni nantu à a faccia

A spiegazione simplice è innocuva di u fenomenu cunzidiratu hè una nascita. Hè presente nantu à a pelle di u nascita, possa una varietà forme, spessu adduca un santu più fugliale.

Sì un pianu marrone cunservice vene nantu à a fàccia, i ragiuni ponu esse siguenti:

  1. Lentigo. Caractrenziatu da una forma ovalia, un dighjunariu (à 5 mm) è e fruntiere. Pò esse ingrata per età, pruvucatu per l'avianu di a pelle, è i zitelli, da e genetica.
  2. Moles o nevi. Sò una forma di nascita , stendu sopra à a superficia di a pelle.
  3. Puccinia. Hannu abbastanza chjaru, quarchi rottura in i capici di a dermis. Fà fà palpabbli, pò esse tene.
  4. Sebatiric keratosis. In regula, hè una malatie ereditaria. Cù l'apparenza, a patologia hè simili à i partiti cunvexti in numeru numeru.

I fugliale di cudi bianchi sò pruvucati per fatturi tali:

  1. Melasma. A malatia hè carattarizata da una produzzione aumentata di melanina, in regula generale per i disordini hormonal, per chì a pesta hè più cumuna in a donna.
  2. Efelidi (peccatichi). A so avvene hè dovutu à i funziali di a pelle.
  3. Melasma è chloasma. Sti patologii più frequentanu à e donne, in particulare durante i cambiamenti hormonali in u corpu, cumpresu a gravidenza.
  4. Keratisica Actinica. I manoli marroni nantu à a stesa parvenu da u soli, è cumincianu da esse finta e scoglii. Spessu cume in neoplasmi ontològichi.
  5. Xeroderma pigmenti. A malatia hè assuciata ancu cù l'augmentu di a fotosensitivu (sensibilita à a luz di u sole). Frà tutti i sintomi supplementu - spazii di u pilu finu, una rash rash e scorcia.
  6. Pigmentu secunnu. Hè una cunsiquenza di i malatie dermatulogichi trasferiti (acne, lique, eczema, streptodermia). A patologicu hè assuciatu cù e reazzione di a pelle à i tosini, è ancu i medicazione sò in a terapia.
  7. Meloderma di Brock. Cù u prugressu di sta maladie nantu à a faccia sò spusciate marroni scuru chì sò lucalizati attornu i labbra, à volta à u nasu.

Cumu caccià i spots marroni nantu à a faccia?

Per principià ci hè necessariu di scopre a ragioni di l'occurrence di una neoplasma nantu à a pelle. In accordu di u diagnosticu, un trattamentu adattatu hè prescrittu, chì cumprese un cumplicatu di preparazione sistèmica, esterna, in quantu hardware, tecnulugia di cosmetologia è fisioterapia.

Eccu cumu si sguassate di i taglioli nantu à a vista di u marrone:

  1. Pigliate minerali è vitamini (gruppi B, A, E, D).
  2. Appliunzà a fotosensitizazione, l'inguienti u creme glucocorticosteroid (solu per a prescription di un dermatistu).
  3. Utilizà i drogami lucali chì reduzanu a produzzione di e ciuciuli di melanina, cum'è a sintesi inzucitante di i enzimi chì anu precede a so pruduzione (azelaic, kojic acid, aloesin, arbutin, glabridin).
  4. Piglià i corsi di i prucessi cosichi (chemical, laser peeling, microdermabrasion).

Se necessariu, pudete scancerà u puntu di pigmentu nantu à unu di i metudi siguenti: