I disinfettori di moda anu refusatu di furnisce i vestiti d'Ashley Graham per a porta di Vogue

U mondu di a moda si cambia dramàticamente, e tappe di i magazini di a moda sò sempri più adurnati cù mudelli plus-size, è u sustegnu di u positivismu di u corpu hè a norma di u mondu di a moda. Per u mudellu di plus-size, Ashley Graham hà divintatu un scontru annu, a picciotta era chjamatu "Donna di l'annu" da Glamour, hà travagliatu cum'è editore in InStyle è diventenu un prototipu per creà una nova buona Barbie.

Ashley Graham cunquistò Vogue!

Ma l'uperazione principalu di Ashley in 2016 hè a cunquista di Vogue. Era u primu mudellu di plus-size, chì era statu invitatu à participà à u ritrattu di a rivista inglesa. Per a prima volta a ragazza cù e forme magnifichi prisintonu nantu à a tappa di a "Bibbia di a moda" è finalment distrughjenu tutti i normande di u mondu di a moda.

A zitella ricivutu u tìtulu "Donna di l'annu" da Glamour
A sustegnu à u positivismu corpu hè a norma per u mondu di a moda!
Ashley diventa un mudellu convenientu di assai magazines

A tali vittoria ùn era senza incidenti displeghati. Sicondu Alexandra Shulman, editore in capu di Vogue, facìanu una cumpagnia senza cura: i disinfettori ùn puderanu micca furnisce i so prudutti per Graham, perchè u sanu di calibre hè calculatu solu per mudelli "standard". Cambiassi a so vistita per u mudellu di plus-size, "avè categuricu ricusatu". L'Issue di ghjinnaghju era in riscursu, à l'ultimu minutu, u gruppu di rivista arriva un modu di svià, è intrì in un accordu cù a marca di Coach. Stewart Vevers, direttore creatò di a marca di moda, in u più tempu, cullò è furnia una vestita chì supera i toli standard di mostra.

Svitlinu publikovaets korostustachom ASHLEYGRAHAM (@theashleygraham)

Leghje ancu

Alexandra Shulman, cum'è editore, hà scrittu una lettera aperta à i lecturi di a rivista Vogue, induve hà noteu:

Aghju aghjunatu à a marca di l'Entrenu per l'entusiasmu cù quale si vestenu è trasfurmò a donna, anche u fattu chì ùn hè micca un mudellu standard. Scusami chì i diseggituri ùn puderanu micca è ùn volenu micca cambià i so bramati di a ropa, è ùn andà micca à a nostra reunione.

Svitlinu publikovaets korostustachom ASHLEYGRAHAM (@theashleygraham)

L'attuali principali di Ashley in 2016 hè a cunquista di Vogue