I pruduttori di a serie "Corona" eranu sutta u mumentu di u muvimentu Time's Up

A campi di Me Too hà obligatu à rivisiassi in Hollywood l'ordine esistenti di distribuzione di e misura è pagamentu di u cuntrattu, senza cunzidenza di ciò chì eranu sessu è orientazione sessuale, apostu solu nantu à u talentu è a vostra impurtanza per a stampa. Sottu stonde di i militanti di u muvimentu "Time's Up" hè a serie "Corona" è i cuntratti di l'astri, cù i figuri indettati di i so salarii. Ci hè vultatu chì l'attore Matt Smith riceviu significativamente più ch'è u so cumpagnu in u roghjoni di Claire Foy. L'scandalu burru in seriu, da Smith hà dumandatu à dà una diferenza in i tariffi per a carità, è per esse più precisa, u fundatu di a campagna Me Too!

L'equipazione di a seria "Corona"

I pruduttori di a serie nantu à a vita di i monarchi in u Gran Bretagna anu sfurzatu d'intervene in l'scandalu è a voce l'attitudini in u prublema chì svilupparu a diferenza di e misura è scuseghja à l'attrice:

"Nosu, i pruduttori di Left Bank Pictures, scuschendu à l'attori Matt Smith è Claire Foy per a situazione. Cu rispunsevuli di preparà u budgetu di a serie è di distribuzendu i tariffi di l'attori, avemu adigitu à i principii di u rispettu è a ugualità di u genulu. Nimu di l'attori ùn sapendu quantu i so culleghi sò ricivutu, per quessa hè inaccettavule per assignà a so rispunsabilità per a diferenza in tariffu. Avemu un gran rispettu per l'idea di pagamentu ugguali è pruvate à rimbursà u cunflittu, basatu nantu à a carga di travagliu è altri indikatori di a furmazione di u patch ".
Foto da a serie "Corona"
Leghje ancu

Ùn seconduce chì a situazione cù u distribuzione di e penalità serà resguindata, ma in a nova staghjoni, a cumpusizioni di i attori cambiani. Perchè u rolu d'Elisabetta II è u Prìncipi Philip sò invitati per più di l'attorii di età. Pensemu chì u postu di u Prìncipi Philip s'applicava per Hugh Laurie, cunnisciutu per a seria "Doctor House". Quantu serà u so rispunsevule per intervene in u spettaculu?

Attori Matt Smith è Claire Foy