Hysterics in un zitellu 2 anni

Oghje spessu u zitellu in 2 anni ricumineghja istericuli. Se i genitori avemu avutu i capricci è l'histerefia di u zitellu à 2 anni, a più frequenza di u raportu di stu cumpurtamentu hè u bisognu di l'assistenza extra di i genitori.

Capricci in i zitelli 2 anni pò manifestà in i seguenti:

Stu cumpurtamentu per u zitellu hè naturali per l'imperfezione di u sistema emotivo. Se i genitori pruibite micca qualcosa, ricusate micca qualcosa, u zitellu ùn pò micca spressa sempre u so displeversu in tuttu. Per esaltà a tensione emotiva in u zitellu, ci vole à dà l'attinzioni ch'ellu deve. In questu casu, in u futuru, ùn ci hè micca solu a ghjustificazione di l'histerefia.

In ogni casu, spessu solu l'unica forma di prutesta, è u scopu di ùn obeyerlle i genitori hè a histeria in u zitellu . À u zitellu di 2 anni, l'intreduce s'agandà, u ghjucà sempre aduprà da i paisani più attivamente, studià u mondu circundante. È spessu si mette nantu à a strada di i so studii restrizioni parenti, apposta per assicurà a segurità di u zitellu in casa è in a strada.

Un annu di dui anni pò esse aduprà capricciosa in situ situ chì quandu hè stracatu, vole di manghjà o di dorme. Forsi un gran numaru di novi impressioni inutilmente inutilizata da u zitellu, è diventa più eccitatu. In quessi situazzioni, capricci di u zitellu in 2 anni sò un riflessu di a so cundizione fisiche, chì ghjorni à i genitori u signu ch'ellu deve a curazione è aiutà à calmà. Allora, per assicurà u babbu furioso, avete bisognu di limità fisicu in u spaziu: pigliate nantu à i manichi, mette nantu à a volta. Mamma pò abbuglia u zitellu, patu nantu à a testa, dà un zoccu dolce per distraerà u zitellu da a situazione in quale ellu hà iniziatu à mostra capriciosi.

Forsi a prisenza di situazioni strURRENTI com'è in un kindergarten, divurendu i genitori o l'apparenza di un secunna figghia in a famiglia hè ancu capaci di causà istericu. Siccomu sti mumenti anu migliu per un zitellu, pò esse in còllera cù i so genitori, cun ellu, cù un sensu di teme di l'avvene. È per sguassà a so cundizzioni è sguassate di l'estresse, cumencia à l'aggressivu si cumportanu: perchè i pede nantu à u pavone, ghjittati ghjoculi, gridendu forte, ecc. A cosa principale per i genitori hè di truvà a basa di stu cumpurtamentu di u zitellu è pruvate a correttera.

Quandu u zitellu hè malatu o hè in u stadiu di recuperazione, possa ancu avere foru di capricci infantil. In questu casu, hè impurtante perchè u zitellu distrarghjanu à u tempu à qualcosa straniana è micca devenu chì l'histerefia sviluppanu più.

Se i genitori sò troppu strettu cù u zitellu, anu punitu perchè, u zitellu di l'histerefichi facianu una manera di prutestà stu stili di crianza è u desideriu di difenda a so indipendenza.

Hysterics, prima di vanu à lettu à 2 anni

Baby tantrums in 2 anni prima di vultà à u lettu sò spessu sottu un signu di sobrefatiga eccessiva di u zitellu. Forsi, pocu prima di u rituali di vultà à u lettu, u zitellu activamente hà ghjucatu cù u papa, o vistiutu u televiziu durante un bellu tempu, chì pò ancu pruvucà à u zitellu à esse spargugliatu.

E ci sò situazione chì u zitellu vole per dorme, ma ùn pò dorme è si cumincia à esse fendu spettaculi di attività.

Cosa da fà per evità l'hysteria?

Hè necessariu aderenti à e regule siguenti:

  1. Hè facilitata per prevenuta a stirie chì di cummattiri. Dunque, cù i so minti pezzi di u so principiu, avete da distractà immediatamente u zitellu à qualcosa straniera: un ghjucatu, un carru passendu, etc.
  2. Spiega à u zitellu chì u cumpurtamentu hè inacceptable è ùn si pò micca risposte. Quandu u zitellu annunzià nantu à u pianu, impighisce immediatamente ogni cummunicazione cun ellu è ùn ne micca risposta in tuttu. U zitellu hè in un statu tali chì nisun persuasione averà l'influenze, perchè ellu ùn elenu micca à sente. Appena u zitellu s'hè calmatu, pudete aduprà azione.
  3. Pudete spuntà u zitellu per un pocu tempu, per esempiu, si mette in una curone chì ùn sò micca ghjucate, televisione, u publicu. Questu permetterà u zitellu di calmà.
  4. Hè impurtante per esse cunsistenti in u vostru cumpurtamentu. Sì un zitellu hà da cullà una tantra in casa è hè ignoratu, allura u listessu cumpurtamentu duverà esse in una situazione chì u zitellu si chjassi in un locu pùbblicu. Ancu si spessu parenti anu u desirma di chjude a bocca più prestu, o di piglià.
  5. Hè impurtante di dà à u zitellu una altra forma di splashing e so emozioni: per esempiu, per dì chì quandu s'hè arraggiatu, ponu stampà u so pede o voce i so sentimenti "Sò aiututu", "sò ferite".

A lotta di cumbattiti ùn anu micca pienu assai forza di i genitori, ma ancu necessa una certa restuccia, calmezza è cunsistenza in i so azzioni. Hè mpurtanti ricurdà chì quandu i so parenti sò calmati, u zitellu stessu hè tranquillu.