Gucosa per i culori novi

Glucose in u corpu umanu - a principal fonte d'energia, chì furnisce i prucessi metabolichi. Questu hè u tipu di zuccaru chì cuntene in u ghjacciu di baga è frutti. U glucose in parechje formi hè spargiate in a medicina per u trattamentu di parechje malatie. A gucosa hè spissu usata per i culmi novi, in certi casi, hè una sustantiva vitali.

L'indicazione principale per l'adopru di glucose per i nei nei

  1. Hypoglycemia - glucose in sangue. A maiò spessu, sta patologia hè assuciata à a diabetes di mamma, è si trova ancu in babysi premature cù u pesu di nascita, l'ipotistia intrauterine, etc.
  2. A mancanza di latti o a lattazioni insufficente in a mamma (in questu casu in i primi ghjorni di vita, u zitellu riceviu l'energia solu da a suluzione di glucose).
  3. Violazione di a respirazione di un nevicatu (asfixia), in cunnessione cù a quale misurazioni di riabilitazioni sò realizati, è l'alleramentu hè postatu annantu à un ghjornu.
  4. I traume di nascita di i culminati chì ponenu in rispettu di respirazione, succorsu, termoregulazione, etc.
  5. Isoctice fisiologicu di nascite - in questu casu, a glucose si usa per migliurà l'efficienza di u fegatu, a so funzioni antitiche, aumente u ritmu d'excretioni di bilirubin.

Hè pussibule è cumu per dà una gluosa novu?

A risuluzzioni di glucose per i nei duvuti pò esse usata solu per ragi medichi, senza a ricunniscenza di un medico, l'usu di glucose ùn hè micca permessu. Sicondu a cundizione di u zitellu, a droga hè injected through the sbe, intravenously (via un dropper), o datu com'è un bevande. Cumu dà un picciottu un zuccaru novu venenu da a gravità di u riflissionu di sucazione è a capacità di mantene a cose (da una buttiglia o di cullucazione).