Nazonex pè i zitelli

Ricorsu, assai assai pupulari trà i genitori guarda una droga, cum'è nazoneks. L'area di a so applicazione hè malatie di a cavità nasali. U principale principale attivu hè u mometasone, chì appartene à u gruppu di glucocorticosteroidi sintetici, chì significanu chì a droga hè basatu in l'hormone. A droga hà effetti antiinflamatori è anti-allergii, chì si manifesta in una diminuzione di edema di a mucosa nasali. Nasonex hè utilizzatu puntualmente, ùn hè micca assurdu da u sangue. Gratu à stu impattu sistimicu ùn hè micca chì permette di assignà à i zitelli, ancu à l'età di più di 2 anni.

I principali indicazione per l'usu ùn sò:

Cusì, sta risposta hè efficace in u trattamentu di e malatie micca infittivi di a nasofaringe. L'amministrazione di nazonex à i zitelli con adenoids e sinusitis hè ineffettu, postu chì a maiò parte di a causa di a inflammazione di l'amunsilli nasofariani sò viru e bacteria.

Mètode di applicazione nazoneksa

A droga hè prudutata in una buttiglia plastica in a forma di spray nasale per injezione. Havi un pulverizadori è un captu protettivu. Prima di l'injezzione diretta, u vial deve esse scossu, è po esate 6-7 prute di prova à u buttone di pistola.

Hè necessariu per esse cumplissini cù a dosa, chì currispondi apposta à l'età di u pacicte, quandu utilizava Nazonex, evitando cusì cunsiquenzi chè disgrazia. Cusì, per esempiu, cù rinite allergique, un zitellu da 2 à 11 anni di età hè prescritta una in injezzjoni in ogni passaghju nasale. I figlioli di 12 anni sò ammustrati da 2 injections in ogni nippa.

Pagau attente à u fattu in u trattamentu cù nazonex, quantu pò esse aduprata stu droga. Per i zitelli più ghjugbi, a dosi ghjornu ùn deve esse micca 1 inhalazione per ghjornu. Da l'età di 12, 2-4 injezzioni pò esse fatte in ogni passaghju nasale. A mantenenu in mente, se tu use nazoneks: a durazione di a droga ùn deve esse più di 2 mesi.

Nasonex: effetti è contraindicazione

Spray hè micca assignatu quandu:

L'effetti sekondarji di nazonex include prucia è ardente in a cavità nasale, nosebleeds, candidiasis, farinitis, bronchospiasimu.