Ghjurnata di a Santa Trinita - storia di vacanze

L'Ortodosimu celebra assai vacanze. I fidianti, sicuru, sapemu da una festa cum'è u Ghjornu di a Santa Trinita , hà una longa storia è certi costuli.

A Chjesa celebra a festa à u ghjornu di Pentecoste - u cinquanti ghjornu dopu a Pasqua . Qualcosa persona ortodoxa sapi quandu di celebrà stu festa è ciò chì hè a storia di u Ghjornu di a Santa Trinita. A storia di a nascita di a festa di a Trinita torna à i tempi di Ghjesù Cristu. Allora, in u quaranta ghjornu dopu a risurrezzione di Cristu, l'apòstuli di u Spìritu Santu falò à a terra. L'apòstuli capinu ciò chì u rolu di a terza Persone di a Trinita hè è perchè Diu hè triplettate.

Storia di u Ghjornu di a Santa Trinita

Dopu l'Ascenzioni i apustuli sò stati prisenti in a sala di Sione è pricava. Di colpu, intesu un scrusciu in u celu, è davanti l'apparevanu lingue di focu, chì cascà nantu à i so capelli. Cusì u Spìritu Santu intrudenu in corpi di l'apòstuli. U Spìritu Santu cresce à l'apòstuli u cunnuscenza di lingui anutili, per pudè sparte a cultura cristiana in u mondu. A festa ortudossu di a Trinita era proclamata da l'apòstuli, se a storia hè di crede. Dopu à casu descrizzione, ogni cristianu penticu iniziu à celebrà l'altagna, hè cunsideratu unu di i più impurtanti in u mondu Ortodoxu.

Dopu, Basilu la Gran Grana cumpostu parechji preghjudizii chì eranu necessari di leghje in questu ghjornu. Sta tradizione cuntinua finu à questu ghjornu. U ghjornu di a Santissima Trinità in tuttu u mondu ortodoxu hè cunsideratu u nascita di una chiesa cristiana chì era creata da Diu.

In Orthodoxy, u ghjornu di a Santissima Trinità è u ghjornu di Pentecoste sò uniti, chì ùn si pò micca dettu di a Chiesa Catolica. I Cattolici celebranu a Santissima Trinità u domenicu dopu dopu à Pentecostu.

Icons tellendu di l'ascenzione di u Spìritu Santu hà scrittu in u 6u seculu. Pudìanu vede a sala superiore di Sione è l'apòstuli cun i libri. Cusì cù l'apòstuli Petru è Pàulu ci hè un spaziu vacanti, simbulizendu u Spìritu Santu. Eppo i capi di l'apòstuli sò i fiammi.

A storia di l'origine di a festa di a Trinita hè assai antica, vene da l'Ascension di Ghjesù Cristu. E so populi Ortodoxi sapemu è, per quessa, celebranu l'albitori in particulari assai - anu assistendu necessariu à u serviziu di u ghjornu di Pentecoste.

A storia ci conta qualcosa di tradizione è di costumi chì si osservanu durante a festa di a Trinita in quellu ghjornu. I parcorsi di i tempii è e case ci volevenu cuparti da pasture nova, è i icone sò decurati cù rami di bidue chì simbulizanu u putere di u Spìritu Santu. U sabatu dopu à u ghjornu di a Trinita, l'Ortodoxu andà in u cimiteru in onurà a memoria di famiglie morte, u ghjornu hè chjamatu "parente". Per adorate e case di e chjese, i rami di u bedu sò stati utilizati, sta tradizione ha sviluppatu storicamente. Inoltre, hè cunsideratu chì u ghjornu di a Santissima Trinità senza l'ornamenti di beddi hè u listessu di Natale senza avè Spruce d'annu. Prima di a Trinità, devenu eseguisce a pulitura generale, cunfizziunà cunfizziunati, i corpi curati (novu, da u beditu è ​​i fiori). Questa festa da tempi antichi è particularmente amatu di e zitelli, perch'elli puderanu vestitori è viaghjanu à a sposa. A Matchmaking in Trinity hè cunsideratu un bon sigulu, è a matrimoniu hè ghjucatu ancu in u casamentu.

Certi costumi di a festa di a Santissima Trinità da a storia migratu in u nostru tempu - i chjese sò decorati cù rame di biddezza, i raggiune addulanu corompi, l'ortodoxte sempre andà in u cimiteru annantu à u simbulu parenti. Questa vacanze hè assai alegru è alegre - in a mattina hè necessariu di visità u tempiu, è dopu cunducerà roundelays è cantà e canti. Unu di i pratici tradiziunali à a Trinità - un paniu, spessu inviti i ghjente è celebre l'alte vacanze. I festi di u populu in a Trinitati ùn perde micca a so popularità.