Enterocolitis in nascita

L'Enterocolitis in i nei hè una malatìa infrangizie di u intestinu chjuchjeru è grande chì si sviluppa in i zitelli nascuti, primuramente per l'immadulità di u vinu digestivu.

A causa hè l'agenti infizziosi, ma di fatturi addizzjonali (prematurità, disbiosi causa di l'usu antibijutariu improperu, sindromu di distress respiratorju, asfixia in nascita, diabetes maternal, tardia, toxicosa) cuntribuiscenu à u sviluppu di a malatia.


Tipi è sintomi di enterocolite

I sintomi di enterocolite in i culminati sò:

  1. Sta enterocolulosa Staphylococcal in nascita pò esse di sviluppà si infettatu cù stachylococcus u latte maternale, se a mamma hà fatta craquerie capelli o mastite. Inoltre, a surgente pò esse qualchì fucile purulente in u corpu da quale l'infruenza entra à u intestinu cun un coru di sangue. U cursu di sta enterocolitis hè assai turbulente: vòcciri, frette più di 10 volte à u ghjornu, cù greens è mucus, splendore, temperatura elevata à figuri elevati. U zitellu torna flaccide è pallidu, ùn manghja micca, è ùn piglia u pesu, u so livante è u spleen. A malatia hè propensa di recurrence è cursu prolongatu. L'enterocolitis staphylococca precisa abbituazione di u zitellu da altri figlioli.
  2. enterocolite ulcerativa in i culminati, u prucessu infjammatori in u intestinu impregnassi, è l'ulcerazione succedi, postu chì spessu prutezzione di necrosi di u tisoru in issi spazii di u intestinu è l'enterocolitis cambia rapidamente in nucrazioni.
  3. L'enterocolitis necrotizanti in i nei hè direttamente dipenditu nantu à l'intrauterina è l'ipoxie extrauterina, perchè a maiò parte di questu hè u destinu di babori premature, fugliale cù problemi respiratorji, o dopu l'asfixia durante u partitu. Hè ancu impurtante toxicusis è a patologia extragenital di a mamma. Cù cululita necroticu, u zitellu poni ràpidamente a perforazione di u intestinu n locu di a necrosi di tissutu è sviluppa peritonitis . I sintomi sò accumpagnati da u severu dulore in l'abdomen, a purtata di u rectu cun una mezcheva di sangue, vomiting with bile, marcatu inchanti.

Cume trattà l'enterocolitis in i zitelli?

U trattamentu di l'enterocolite di i culminati prupone l'isolamentu di u zitellu. L'esaminazione è a terapia varianu solu in un hospital. In micca nudda casu l'antibiotici sò prescribed or withdrawn on their own, In u casu di peritonitis, u trattamentu hè fattu solu cirurgicamenti. U zitellu deve esse sottu a tutela di un duttore, cum'è u rapidu sviluppu di u prucessu è untimperu trattamentu pò amenace a vita di u natuvulu.

Mamma hà bisognu di furnisce una dieta per u zitellu è riunitevi tutte e ricunniscenza è i raccordji di u duttore chjamatu. S'ellu ferma u zitellu annantu à l'ambrati, a mamma debe limitarà u dolce, chì u latte dulce, favurisce u sviluppu di dbaerbteriosi in u zitellu. Dû drogi cun l'enterocolite prescriventi antibiotici, preparazione di bifidobatteria viva, vitamini, etc. Ogni zitellu hè trattu indipinditu.