Emma Watson pruvò com'è editore Vogue è hà starratu in una riserva di foto bianchina è bianca

No wonder there is a statement: una persona talentu hè bona in tuttu. L'attrìna britannica è a figura publica Emma Watson pruvò a manu à un novu area per ella stessu - hà travagliatu nantu à l'issue di March in Vogue Australia cum'è editore invitatu!

Aghju aiutatu à l'editore invitatu à a vittura di Marchata di Vogueaustralia dedicata a conversazione about sustainability e "Designing the Future".

Sò cusì fieru di questu! @ Edwinamccann grazie per fà i so sòiu veramenti. Situate in a mo bio per leghje a carta di editore mistu. pic.twitter.com/p3vRQ1AEoh

- Emma Watson (@EmmaWatson) u 19 di fianc'à 2018

Inoltre, a stella "Spheres" è "Colonie Dignità" cun piacè posing per una gran retaccia di foto nera negra è bianca. A so photo adorns a porta di a pubblicazione, ma à i lecturi internu truvà un prucessu interessanti è prufunente di l'attrice.

Cum'è sapete, dopu à sparta in u conte di fiancu "Bellezza è a Bestia", Emma ùn hà micca fattu un novu prughjettu, - hè liberu di filmi tuttu in u 2018. E questu significa chì Hermione hà da pudè dedicà u tempu à e so numerosi hobbies, inclusi l'attività pedagogica diretta per a prutezzione di i diritti di a donna.

L'scelta hè oblicu

U tema di u tema era a moda etica è e pussibulità di "U mudellu u futuru". Emma Watson hà sceltu di a faccia di l'affari di March, perchè chì ùn piace micca questu in u cuncettu di una rivista dedicata à "e persone circhendu chì inspirate è purtàteci cambià u mondu per u megliu". Miss Watson hà scrittu per questa mena un prucessu chjaru è toccu nantu à u tema di cambiamenti pusitivi:

"Tutti l'ùltima annu avemu avutu per trattà a nova inquadante. Parece chì avemu avutu un puntu di novu impurtante è questu in 2018. E voce di e persone chì ùn volenu esse à sente, prima di cumincià à senti più forte. A stampa annantu à prestà à cura di gruppi di pirsuni pugnammu per u cambiamentu. Ùn ci hè dubite ch'è i cambiamenti sò strazianti, straining. A prospettiva di un disugghiu disfuncional hè ghjustu. Amici, pensate: u capitanu di u navi pò dramàticamente cambia u so cursu si curretta u muvimentu di u navi da solu un diploma. Ju guidendu di fà ciò chì: trasfurmà u percorsu un diploma è aspittà pè i vostri mudimenti significati ".
Leghje ancu

Nota chì per Emma Watson, l'etica in moda ùn sò micca alcune vazio. Hè questi i principii chì guidanu a stella, elettu ghjè a so robba.