Pane di a film "A Casa di i Strange Children" ùn devi micca indiferente i fannelli di i fichi

Prima di l'estremu di un novu prughjettu, u grande inventore Tim Burton hà parechji mesi. In u nostru paese, stu avvenimentu hè sceltu per u 6 ottobre, è ancu chì l'admiraturi di i pelle di mori mistressi ponnu prughjettanu "A Casa di i Strange Children Miss Peregrine" è i new posters per a sta film.

Pensemu chì a film hè una adaptativa cinematografica di a romanzu da Ransome Riggs "A Casa di i Strange Children", chì pò esse sicurizà chjamatu un bestselleru veru.

Sicondu a trama di a romanzu, un zitellu chjamatu Ghjacobbu Portman diventeranu un tistimuniatu di avvenimenti strammi. Ùn puderia micca imaginate chì u so avio puderia daveru cù abilità unica, chì eranu trasferiti in parte à u figliolu di 16 anni. In a ricerca di risposti à e dumande, Ghjacobbu ùn viaghja micca solu in l'ispazio, ma ancu in u tempu è si mette à a casa di i zitelli stranieri - un allughjenu per l'adulescenti chì e so capacità uniferiali ponu dannu à l'altri è l'altri.

Leghje ancu

Quale hè quale?

Miss Peregrine hè un imbrin, una sorceressa chì pò piglià l'apparenza d'un pezzu è cuntrolli i ciclichi trapassi induve i zitelli strangoli ammetenu. Hannu avè nimici - "Ublitu" è "Criatura". Da sti cimi sanguinesi, i zitelli sò custrittu d'amparà in loops tempuranee, stendu sempre in u stessu ghjornu.

U refuge di Miss Peregrine hè accadutu in una docena di zitelli stranieri di i diversi età, di quale ellu hà truvatu unu à unu in Europa. U rolu di u maestru di i zitelli cù stràccia tocca u favuritu di Tim Burton - Eva Greene.

Young actors were selected for the role of children: Asa Butterfield, Ella Pernell, Cameron King, Lauren McCrost, Thomas è Joseph Oduella. U villain principale in a film hè ghjucatu da Samuel L. Jackson.