Cumu alimenta un pastore in Italia?

U Pastore Germanu hè unu di i razzii più chicchi di i cani. Hè abbastanza grande, assai sfarenti, ponu adattà bè cù parechje cunnizzioni di a vita, ma per un bon apprufenzione, u pastore tedescu duie nutizzione propria. Scupremu quale hè u megliu modu per alimentà un pastore?

Quandu avete un cane pastore tedescu, avete bisognu à decisu chì tipu di nutizie hà da alimentate-naturale o prestu. Eccu l'ideale hè solu l'alimentazione chì hè ghjusta per u to ghjacaru. È, se ellu scrive un tipu di alimentazione, ùn deve esse micca cambiatu: l'alimentu deve esse equilibratu. Per alimenta duvete duve dui buttoni grandi - una per nutizie, l'altra per l'acqua fresca.

Per evitar un risu di u stomacu, u pastore tedescu duverà esse nutrittu solu dui volta un ghjornu - in a mane dopu à a sera, è necessariu per un passaghju. Se l'animali ùn vole micca di manghjà i manciari, a tazza di l'alimentu deve esse pulita dopu à 10-15 minuti è micca datu finu à a prublema alimenta.

U Pastore Germanu hè un animali intelligenti assai intelligenti cù un caratteru forte, perchè deve cuntene à ricurdà quellu chì hè u maestru di a casa, è dicite à e vostre situazioni di vita, in quantu d'ajustà à u cane.

Chì deve aghju nutatu un pastore in Italia?

U cumpunenti più impurtante in a dieta di u pastore germanu sò proteini chì si trovanu in carne, pesce, ova, prudutti di latti. Affettanu a struttura curretta è u crescita di u corpu di u cane. Inoltre, in a dieta di u ghjinuu deve esse presentanu carbuidrati, chì furnisce l'animali cù l'energia - hè cereale è prudutti di pani. I grazie cuntribuiscenu à l'accumulazione di energia, cusì a dieta hanu da esse da l'oliu di grassu è vegetale. E, sicuru, vitamini, è parechji microelementi chì sustenenu u funziunamentu propiu di u corpu di u cane. Sò trovanu in ligumi, frutti, cereali.

Cumu pudete micca alimentà un pastore in Italia?

Per alimentà un pastore Germanu ùn hè micca bè cù l'alimentariu è parechji prudutti da a nostra tassa: u salinu, u zuccheru, u salami è u cervelat pò arruvinà a salute di a vostra mascu. Un cucciolo di pastore ùn devi esse micca un ossu finu à u mumentu chì i so denti sò furmati sè completamente. E l'ossi di l'uccelli sò in generale perttone di i pastori à ogni età. Spices, spices e fragrances forse sò u mutivu chì u ghjacaru hà perdutu u sensu d'oliu. L'organettu di u pastore Germanu ùn percive micca l'ovalatu è a porcella malamenti, per questu hè megliu esse dichjarazioni di carne da a dieta di u ghjacaru. U latti deve esse datu à u cucciulu finu à quattru misi d'età. Ma i prudutti di u latti à l'acidù sò utili per un pastore.

U ritimu di l'alimentazione dipende direttamente di l'attività fisica di i cani d'ovince. Se a to petite hè normale bè nutatu è hà un muvimentu assai sviluppatu, po è sèrviri bè.