E vistiti cusì à u 2014

U 2014 hè un annu di bellezza è feminità è, anche tuttu u fretu, ogni donna pò cunse cù questa statutu grazii à i diseggituri di moda chì prisentanu prisenti vestiti di vestiti caluri. Cusì, femu esemplate quale mudelli di vestiti caluri sò in questa stagione à a punta di pupularità.

Spassighjate in calze 2014

U mudellu più amatu di a maiò parte di e donne hè un preguatu. Pò esse un corta dress-sweater, un vestitu chjami fittingu à i ghjinochji o longa di lana. Hè un incantu hè capaci à sdignamentu di a bellezza femina, per quessa, in pupulazione, u vestitu furnitu toccu u primu locu. Un vestitu chjubitu ughjettu di tulume mediu cù un colu asimmetricu è borse verticali vi assai eleganti è femini. Ma, ancu di questu, a ghjente hè a tendenza principali di sta stagione.

Nuvellu novu, a moda di i anni 90 guadò l'antica popularizazione, cusì vistioni vistitu è ​​A-siluette in retro style sò a tendenza principali di sta stagione. Per esempiu, un vestitu longu chjappi in un piattu A-line cù una manica in trè quarti, chì, da a strada, hè ancu una tendenza di moda in u 2014, pò esse disprezzatu in ogni avvenimentu impurtante. È per creà l'imagine perfetta, cumplementàla cù l'accessori è un capelli beddi. E belli calzoni bagnu è vestiti di lignu saranu perfettamentu in u vestitori invernu, aiutendu à pruteguerà di u fretu è creanu una moda editore .

Parrannu di u schema di culori, prima di tuttu hè necessariu attentu à u blu, cum'è statu chjamatu u culori di moda in 2014. In a tendenza emerald, nìvuru, grisa, marrona è russa, chì hè assai piace à u couturier Valentino.

Per l'amatori di i vistimenti calzoni di e donne cù stampi, i diseggiani u annu offrenu una alternativa, sustituennu i stamparati grossi cù mudelli geomettichi cuntrastanti.

Per l'amatori di l'attinzioni è di u glamour, i grande brandi prisintanu mudelli di vestiti calenti cù elementi di decoru, paillettes, cristalli, cristalli è emboli bordate.