Cumu aprile à parlà bellissima?

Una persona chì sapi parlà bella, sempre causa i celosa in u babbu, chì ùn ponu micca cuncettivu dui parolle. È a capacità di parlà fermu pò esse utile à a vita. Per esempiu, quandu cumunicà cù l'examinati, i clienti, i fornituri è a capacità di parlà i stori interessanti à l'amici, ùn hè micca minatu.

Chì significà parlà bella?

Parechji di quelli chì vulianu sapè cumu migliurà à parlà belli, ùn sapianu ciò chì veramente significa. Dunque, quandu stampava u mio pede è dicia, vogliu averari a parrari bè, truvate qualchì ligolo in a tecnulugia di parlà è ùn ferma quì. Ma solu dopu a maestru di e tecniche di respirazione ghjustu, o sull'inchendu a dicioni, unu ùn pò esse un oedore excellentu. Per esse capace di parlà ferma hè un arti sanu, ci sò parechje matte chì ùn puderebbenu sappiru micca nantu à tutti à i corsi è furmazioni especiali. Ma ùn tutti ùn hanu bisognu di such skill, parechji averebbi bisognu di migliurà i so cumpetenze di parlà un pocu. In questu casu, i trucchi spiciali ùn devenu esse cunnisciutu - chjaramente bellu, chiaru è più impurtanti, cuncurrenti di parlà. Un omu chì distorsa u so parraturi natali hè simplice piacè di sente.

Comu a capiscinu di parlà bè è correctament?

  1. Qualchi sò nascenu cù a capacità di parlà bellissima, tutti l'altri hanu à maestru di sta scenza. Per quessa, ùn deve disgrazzià a traccia di un pianu di parlà. Pruvate pensà à tutte e dettagliati, preparanu è insegni i pezzi, forse sughjenu un pocu mudernicu, ma questu hè megliu chì un mutteru indistincu.
  2. Comu a capiscitu di parlà è di cumpetitiva? Parechji cose dicenu nantu à i beneficii di a lettura, ma ùn hè micca un peccatu di ripetiriri-leghje più, u genre ùn hè micca impurtante, u principale hè chì hè veramente qualità littiratura, è micca una stamping rapidamente, in quale ci hè più erroni cà l'essai in primu furmulariu. In casu di necessariu, leghje è literatura prufessiunale, "argo" hè dispunibule in tutti i campi di attività è deve bisognu di cunnosce sta lingua sicreta.
  3. Amparemu à parlà bè è corremente. Oghje più frequentamenti à i dicichiori, miserabbili miserabbili è e parolle presuluti, utilizzati fora di u postu - u fisicu di a società moderna. Se ùn site micca sicuru da u significatu di una parolla straniera, rimpiazzà cù un sinonimu per u vostru parraturi nativu - forsi ùn sanu micca assai impressiunanti, ma ùn avè micca messu in un mess, chjamà rigressione una remission.
  4. Assicurà e vostre splendore in fronte à un speculatore o amare. Impressa à cambià l'intonazione, spressione emozioni crescendo (aumentu) u tonu di a voce o acelerà (rallentiscendu) u ritmu di u parolle. Accumincianu petite, ùn mancunu a seguitu riguardu rapporti, dite l'anecdote, detti tile. Sentite u vostru votu, e nimu hà avutu una quistione "questu hè oghji indegnu o dispiace".
  5. Ùn hè micca sicretu chì ci sò parechji stili di parlà, è ci sò ancu diverse modi di a narrativa. Ricurdativi di u litturtariu di l'istitutu, parechji di i venerable professorii corse vivamente, cù i intoni di u scrittori satìricu. E in un sughjettu postu à u tatu di u tutore hè tutali micca adattati. Per quessa, avemu amparatu à parlarà bellissima, cambià u stilu di narrazione. Pruvate per esse attrice per un minutu, leghjite u listessu passendu di u testu (poema) in modu diversu, cum'è s'ellu si parla prima di u cunsigliu di u direttore, passate l'esame à a scola di teatru, è pruvate à fà ammi risani.
  6. Sapete respirazione propria, curretta di dicioni. Questu avete aiutu à eserciziali specials, tongue twisters è nuts in bocca.
  7. Reflectì nantu à u tema di interessu, scriviennu un monologu per u registratore. Dopu avè sente è analizà u sensu. Marcate l'errore è i difetti. Periódicamente, cusì pruvate à sè stessu di ridere di tutte e difetti di u vostru discorsu.