Dance Shoes

A quistione di scelta di i scarpi adatti per u ballu ùn hè micca solu per i primi danzianti, ma per volte per i prufessiunisti. Per ghjunghje una classa alta in ballu, corrigie u so zapparaghju constantemente, accunsente, hè impussibile. Per quessa, quandu sceglie i scarpi pè a classi, hè necessariu di piglià qualchi funziunalità, chì avemu da discussà più.

Tipi di scarpi per ballà

Secondu u tipu di prugramma, ci sò dui categurie di sapori di ballu prufessiunale: standard è latinu:

  1. Standard . Questi piani cumpletanu à quelli chì sò ingaghjati in ballu da u gruppu europeu, chì include quickstep, vals, tango è foxtrot. Una distinta caractère de calzature di donna per sport di ballu di ballu di u gruppu hè a riezzione di u mantellu è un supportu di l'archu alargatu. Gratu à stu muvimentu hè diventatu più cunfidendu, chì ùn aiuta micca solu per migliurà l'esencia di u danza, ma ancu per fighjà a tecnica tècnica.
  2. Latina . Da u nome nnā sicuru hè chjaru chì stu tipu di scarpi hè più adattatu per i danza latino-americana: samba, cha-cha-cha, rumba è pasodoble. Un passu in queste dances hè stata cun un calcetín, in cuntrastu à u gruppu europeu, induve i muvimenti accumincianu da u talellu, perchè a prisenza di un accuntu sparghje hè cusì impurtante.

Ci hè una altra categuria - furmazione di furmazione per u ballu di salle, o jazz. Invece l'attruzzu cchiù attrattivu (si parvenenu i so scarpi di l'omi), sta scarpa hè fatta da un materiale chì permette li pierri "respira" liberamente, chì face possibili d'utilizà per l'attività di ogni ghjornu.

Comu sceglie i scarpi di ballu?

Prima di vultà in a buttone per un novu paru di cuddani di balli, vi rigalatevi di leghje alcuni ricumpunerazioni chì vi aiutanu à fà scelte:

  1. Qualità . Fighjite micca solu per l'apparenza, ma dinò di a qualità di u materiale. Sapienti per i ballaturi sò assai impurtanti, perchè i prufissiunali avissini a sceglie scarpi di u lulu naturali.
  2. Color di scarpi . Per i dati latinoamericanosi sò più frequentanu u so scarpi di u culore rossu, marronu è u doru. Per u gruppu europeu, hè megliu preferitu à i classici - i scarpi bianchi è neri per i balli cum'è per esempiu, waltz e foxtrot, si sò perfetti.
  3. Sole . Unu di i criteri più impurtanti per elli per i sportivi di ballroom dance hè un sole sole. Hè ancu necessariu di piglià à cuntà u materiale da quale hè fatta. Caucciu in stu casu hè contraindicatu, ma a sola di a pelle invertita hè ghjustu. Ricurdativi chì i scarpi sò diavuleghja durante a ballà, ma micca troppu, altru pudete riesce u effettu in oppostu - u sociu ùn pensa micca da cumu per fallu.
  4. U tagliu correctu . Qualcura discrepanzia in a taglia di i scarpi pò causarii in cumplicazioni cumplicati, cumpresi deformità di u pede. Questu hè particularmente cusì à e persone chì decidenu dedicà a so vita à l'arti di a ballà. U pagliaghji spicializati sò stati attaccati à a stesa, ma ùn avete pressu.
  5. Heel . Quasi tutti i scarpi chì ci pudemu vedere nantu à e stile in i magazzini specializate, hà un talone di altu mediu - 5-9 centimetri. Ballerini prufissiunali recomananu cumpagnie di cumprà cusciottu nantu à u taccu u tatuu stabbli (i cecchi accéder à fondu fundale tecnulugia, per quessa esse abbannunati). Se ùn avete micca imaginate a vostra vita senza tacchi è sò cunfidenza chì pudete spiazzate senza difficultà ancu in i scarpe cù un ascultu elevatu, sceglienu i scarpi di ballu ùn saranu micca un problema per voi.