Cumu utilizà u scanner?

Un solu travagliu in l'Uffiziu ùn implica l'abilità di usà diversi apparecchi in l'urdinatore. Chissi cumprendi una stampetta , un scanner, una MFP è cusì. Sti cumpagni sunnu necessarii in a vita di ogni mamma, cumu si spessu a sapè à fà i travaglii cù u zitellu o avè u dizziu necessariu o u testu di u libru.

Ma, ancu s'ellu avete un computer è un scanner, ùn significheghja micca chì pudete travagliu cun elle in seguita. Sicura chì, à cumprà cù questu equipaggiu di ufficiu, riceve ghjunghje infurmazioni per u travagliu cù u scanner. Ma una persona chì ùn hà micca sperienza di travaglià sti prudutti trova difficili di maestru di modu indipendenti. Dunque, per quelli chì dude à i so capacità, in questu articulu semu a prughjezzione di modu d'utilizzà corre u scanner.

Prima di tuttu, avete bisognu à calculà cumu fà turnà è fate u travagliu.

Cumu cunnette l'scannari à l'urdinatore?

Hè abbastanza naturali chì hà da esse ligatu à a reta di supply supply è à l'computer. Dopu tuttu, u scanner leghje una imatge tridimensionemma è si prisenta in forma elettronica, cusì per vede u cunsultatu, avete bisognu di un monitor di PC.

Per cunnette l'scanner à l'urdinatore, u so portu USB hè inseritu in unu di i slotti in u spinu di u fornimentu d'energia. Doppu quellu ghjornu, invita i apparicchi cunnessi è avete da stallà i drivers. Per fà questu, fate d'inserisce u discu di a stallazione è seguite i prublemi chì pareanu. Se installate tuttu bè, a vostra "smart" vi vede un novu dispositiu. Pudete capisce questu questu un icona cun un scanner image nantu à a taskbar.

A prucedimentu di u fattu chì avete bisognu di un scanner, avete bisognu di installà i prugrammi nantu à u vostru urdinatore, per mezu di quale travagliassi cù ellu: scanne è ricunnosce u testu - ABBYY FineReader, cù imagini - Adobe Photoshop o XnView. Di genere, i prugrammi chì anu a scanning funtzione sò dispunibuli annantu à u discu di u cuntattu à u dispositivu.

U travagliu cù u scanner

Empeche a scanning.

  1. Piglià a tolla è aghjunghjia u soprappi di carta nantu à u vetru cù a figura (testu).
  2. Scaricate u prugrammu per scanning o pressu u buttone nantu à a màquina stessu.
  3. Cù l'aiutu di e linii, mudificà u tagliu di l'imagine prelimiunale chì pareva nantu à a pantalla di u vostru urdinatore. Pudete ancu cambià a so risuluzione (quantu più, u più chjaru u risultatu) è a scossa di u culore, o ancu fà u biancu è u biancu.
  4. In a finestra aperta di u prugrammu, avemu pressu u buttone "scanamentu", ci hè un altru "principiu" o "accetta", è aspittà d'uttene à u fasciu di l'scanner passa in una direzzione è tornata. U più grande u mudellu origginali è u più u risoluzzu, u più lente u muvimentu di lettura. Dunque, avete pacienza.
  5. Quandu a versione digitale di u vostru cartellu originale hè visualizzatu nantu à a pantalla, deve esse salviatu. Per fà questu, sceglite "Fichele", è in a finestra chì apre, fate "Guardar com". Ci hè chjamatu u schedariu cù u risultatu di scansu cumu avemu bisognu è selezziunate u cartulare duv'è devi esse salvatu.

Quandu aduprà u prugettu ABBYY FineReader per di scummigitarà u documentu, hè abbastanza per stampa "Scan & Read" è ogni passu sera realizatu automaticamente.

Precazioni per u travagliu cù u scanner

Siccomu a superficie di u quali u prugettu uriginale si mette, u vetru, andà da esse trattatu cun cura:

  1. Ùn imprudisce assai. Ancu s'è avete bisognu di scannià una diffusione di un libru chì ùn si pò sculte cù perfetta à a superficia di u dispusitivu.
  2. Ùn permettenu micca scunchji o manichi. Hè ridutta a qualità di a so sorte. Per evitari micca, ùn mette micca documentu bruttu nantu à u vetru. È s'ellu stille succorsu, quandu aduprà a superficia ùn puderebbe micca utilizà prudutti pulati.