Cumu si pulisce una panera fritta?

Qualchessa hostesse deve pussutu in cucina una di l'attributi principali - una bona padedda. Ogni donna a so propria preferenza per sceglie questa platti. Qualchissia espresioni a vuluntà di preparà l'sdighjunu cù l'aiutu di pane fatti di ultramoderni materie, è quarchi miraculamente friture frittelle nantu à una superficia di ferro fundata tradiziunale.

L'ultima è a data ghjucanu una grande popularità. Sò solu ponu cocilu i patati più freschi cù a carne è i più belle pancakes. Ma u tullimentu di fridditu hè una impurtante reticule - dipositi di carboni. Certi catigurìi rifiutanu stu articulu in a splutazioni, perchè ùn ponu micca trattà stu prublema. Ma ùn avete pressu per parte di i vostri platti prediletti. Dopu tuttu, ci sò parechji manere di manera di pulisce un paninamentu di fretta.

Cumu si pulisce una panura di freccia forti di cast-iron?

Pudete pruvà per trattà u prublema cù l'aiutu di i mezi improvisi. Calcina di sodiu in una quantità di 500 grammi cunfundati cù una o duie buttigli di cola clerical. In questa cumpusitura aghjunghjenu u soapu lavande rossu (1 pezzu). Pudete infundate a padedda in un cuntainer cun una mezana diluita è fretta nantu à u foglie per parechje uri, finu à chì a cocae cumincia à scorcia di a superficia. Dopu tuttu i prucessi, a paniera deve esse lavata cù un sbagliu o spugna.

Sceglite u burchinu di fretta da u fretu vi aiuterà a renda ordinaria. Per questu, aghjunghjiu u pruduttu è u mette nantu à un focu petite. Dopu qualchì tri ori, a padedda serà più fresca cum'è novu.

A risuluzzioni di l'acitu di mesa è l'acqua in una ratio di 1: 3 aiuta ancu aiutu à fà rimbisce u "colore biancu". Per questu, fassi nantu à i piatti, è mette nantu à 3 - 4 ore nantu à u focu. Ùn vi scurdate di apre a finestra o invita nantu à a capanna duranti stu prucessu.

Molte amanti di e casare sò qualchissia pocu difficili per pulizziari un panamentu di friddà di rustu. Ma questu prublemu pò esse solu solu solu. Prima cunsacarà cù l'acqua calenta, pour soda di furmagliu nantu à ellu è si abbanduneghja u pezzu di ughjettu in quessa condicioni per un pocu minuti. Pigliate l'oxidazione cù una spugna o rascatura (non metàlica). Rinfria è secca a padedda. Dopu tuttu chistu, cogliu cù l'oliu vegetale (circa 3 mm) è fretallu nantu à a superficia. Allora poi pusà a padedda in u fornu nantu à u focu lume per 2-3 ore.

Avete sempre cunvinta chì ùn hè micca difficiule di limpià sta materia di cucina di carbone o ferru, è ti costanu assai menu di cumprà una panedda nova cù u revestimentu non-stick. A cosa principal hè sempre di mantene i platti puri.