Cumu colpa una catifa nantu à u muru?

Perchè a persone cuddà una tapita nantu à u muru, se ora sò un wallpaper bonu è eleganti, o ghiaccione decorativu? Prima, sò ornamenti decorattivi, è a stanza instantamenteu diventene più cozier. Sicondantu, senza a tapitore ùn si pò fà senza l'omi chì prefissi u stili orientali . Inoltre, questi prudutti prutegginu tutte e pareti da u friddu è assicureghja u sonu. Per quessa, sapendu cumu fà per appassi una catifa, ùn sarà mai più superfluvule.

Purtate u tappe nantu à u muru

  1. Prima di tuttu hè necessariu di fà marcu nantu à u muru, marcadore o u liceu, mette "crucialli" in i posti di futuri fugliali.
  2. Da u tettu hè disponìbule per retrocede almenu 4-5 cm, per ùn avè un pezzu in u filatu.
  3. Fighjate un pezzu di drillu cù un diametru di 5 mm.
  4. Scambià i pezzi fatti di pudere e coghju.
  5. Partiggia à i foraghji induve chjusi di pinu. Avemu da cuntinuà à aduprà tappe di tapiceria chjucu, chì ùn pò micca esse stufa in tinghi di plastica.
  6. Si allora 4 cm da u cantu, inturnicabile in u suvore u primu ungliu cun un bonnet di plastica. Pò esse facilmente sfrattate quandu vole, per rinvià a tapitula.
  7. In u principiu, aghjustemu u nostru pruduttu nantu à trè chiatori.
  8. Partendu da un cessione, avemu fattu martellà equitativu u restu di e unghji. Molti cuddaru a tappe nantu à l'aneddu, ma spessu à questu casu, cù u tempu, l'onda forme è salta.
  9. Avemu u pianu di u fastitu di l'ultima unghje.
  10. Perduzzu stu fugliale in l'ultimu turnu, hè più faciule d'adivassendu a so situazione, per ùn avè micca buchjortaghju in u muru.
  11. Facemu un tappu.
  12. L'ùltimu unsu hè in clavuni, è a nostra tapitula hè colpi.
  13. U pruduttu fala uniforme è ùn sguassà. Pudete cuntene u risultatu di u travagliu.

Chì ellu puderete colpari un carpinteru?

Ci sò altre mètudi di installà a tapitella nantu à u muru: pudete fassi u pruduttu nantu à u filatu, in un filu di nylon, in i ganchi, cù un vignetu di legnu. In parechji rispetti dependa da a gravità è a magnitude di a vostra decorazione decorata. In ogni casu, u nùmeru di aneddu ùn deve esse cusì chì u vostru pruduttu ùn impastallu.