Cù à chì porta un capo nero?

U standard di stile è eleganza hè cunsideratu cum'è una stufa negra. Sempre serarà à l'altura di a moda. À ellu, pudete sceglie una varietà di cumpunenti, postu chì questu culore hè universale. Ancu in questa versione clàssica, vi esce da a ghjente. Dunque, averemu da cunsiderà cumparisce in più dettu ciò chì duverà sottu à un capeddu nìvuru à stà attentu in u 2013.

Cù à chì porta un capo nero?

Sutta stu tipu d'outerweari, quasi tutte vistitu vi vene. Vulèntusi chjappà un vestitu, hè necessariu di sceglie una siluita ristretta curretta, supplementata da un ligne brillanti. Sceglite un mudellu cù un furfisu, ùn ponu micca trottu di cumprà un novu settore per l'off season è l'invernu.

Unisce u to mantellu cun jeans, un pappu d'altupiu è stivali, preferibbilmente in una piattaforma. Questa opzione hè perfetta per ogni ghjornu. Ùn hè male, volenu i pantaloni, barche, sweater è scarpi cù tacchi.

A decisione chì purtà cù un capeddu nìvuru per creà una impresa di l'impresa, puderete senza esitazioni pigliate un vistitu è ​​scarpi. A bona suluzione hè di utilizà un bufanu di sedia cum'è un accessori. U megliu stilu di fascia sottu un palazzu chjode hè un casu. Hè perfetta per un golf biancu o blusa.

Se ùn cunnosci micca u vistimentu di un capeddu nìttu di cut straight - segui i regule simplici. Prima, a larghezza deve esse à u mità di u ghjinochju. Siconda, u fondu di a fascia o u vestitu ùn deve esse sottu u ghjinochju. Terzu, bisognu di sceglie un borsa rectangular. U caprettu per questu un capeddu nìvulu avissi a tagliu. Comu opzione - è un caprettu chjachju cù petiti chjosi facenu.

Capelli è tulipani sò assai populari di i ghjovani. Ùn hè strettu, perchè pò esse disprezzatu cù trousers, faldidi, vestiti. Per esempiu, si stende nantu à i vechi stesi, una brusa colore è stivali alta. A tali l'image deve esse supprimita cù una piccula fugliale nantu à una catena longa o un cordone chì pò esse misu nantu à l'spalla.

U stinziu di cori di lignu, cumpunenti brillanti, un caprettu, guanti, un pane è stizzi belli è brillanti bè cù un mantellu biaccate di longu midi. Questa immagine serà scelta per e curaghju ghjuvani di a moda.

A famosa sister Olsen offrau a so versione spettacula cù u quale un pilatu neru hè cumminatu. Dicenu chì hè in moda di portà carole in eleganti è accessori gialli brillanti.

Scaricate un puntuale in a vostra tela ricciata classicu pò esse decorata cù ricami o perli. Questa direzione hè assai populari ricenti.

L'estensu estensu perde u so postu in a nova tempesta. Ma vale nutà chì ellu, cum'è sempri, s'assumiglia assai eleganti. Stu mudellu hè più adattatu per e donne più vechja ca per i ghjovani.

Avemu ad entrenatu degnu

U calzettu cù un mantellu nìvulu deve esse sceltu cù cura particulare. Tuttu dipende di u sceltu elegutu di l'outerwear. Ricurdativi di a regula simplice - a più larga, u più corta u fondu.

Per esempiu, sottu a versione scurretta di u mantellu, stivali o stivali alta à u ghjinochju sò megliu. Questa stampa hè vera à pruvà in ghjovani raggiani cù bè ghjate. Sti mudelli sò dinò cumu cù i scarpe di tufu o sapori flat.

E largu stili di un mantellu s'assumiglia perfectamente cù e stivelli curtichi o stivali. Ùn avete micca spiunatu cù una sola lisca.

Boots per un capeddu nìmulu di cut straight hè necessariu à tufu.

Per l'estilu "tulipanu", i botze d'argentu nantu à u pianu è a piattaforma sò megliu.

Capelli finu à u mità di u ghjinochju è cù l'accentu di cuirata sò perfetti cù e stivali russetti o gialli.

In generale, sottu a stufa nuvola di stivali di quasi ogni culore. Tuttu u rispettu di i sperienze di u fashionista è i cunsiglii di i stylists.