Brand L'Oreal hà cbanditatu a cooperazione cù u mudellu in hijab a causa di stori razzonii

U novu mudellu di L'Oreal Brand Amen Khan hè sottumessu à u scrutinu di i ghjurnalisti è a ragiuni ùn era micca a credenze religiose di a chjesa, ma i so raccolta racistà di l'israele! I rapprisentanti di l'imprese cusmeticu si firmavanu immediatamenti a coperazione è dirigenu a stallazione di tutti i spazii publichi, u mudellu era "dumandatu" per rinvià e ritmi da u filmatu da e rete soziale.

Amena Khan hè un blogger famoso di bellezza in Inghilterra.

In u 2014, a picciridda hà permessu à i Twitter esempii emotivi di Israele. I rigistru riunioni sottuffate in ogni nutizie nutizie è diventenu publiche, pruvucannu a critica dura è accusazioni di incitarà l'odi. Amen Khan a furia di dispulsari e pubblicava un postu in Instagram:

"A piacèva risolve pè i so dichjarazioni in u 2014 in quelli chì puderanu insultà è offend. Sempre avutu l'ugualità è ùn mai vulia discriminà contru à qualcunu. A mo dicisioni di rinunzià i posti viechji ùn si trovani accusi di incitarà l'odi è i pezzi, ma una prova chì aghju cambiatu u mo puntu di vista è vulemu a pace. I travagliu recente con L'Oreal hà permessu di parte di parte di una idea fantastica, a campa campa di publicità hè dedicata à una varietà di culturi è tradizzioni. Puderaghju chì u prugettu cuntinuà senza a mo participazione. Lamentu chì u messagiu pusitivu di a marca hè cunnessu cù u scandalu è u mio nome. "
A zitella scusava pè i so cumenti

In una entrevista cù Newsbeat, un rappresentante di L'Oreal hà ancu parlatu da u scandalu:

"Suggenu chì Amena entende a serità di ciò chì successu è scusava pè a publicazione. A nostra marca hà sempri aghjunta è sustene a tolleranza è u rispettu mutualitu, questu hè per chì avemu simpatulitanu à a decisione di Amina di vultà a cooperazione ".

I ghjurnali occidentali affirmanu chì a decisione hè stata fatta da a ragazza, ma di l'avutri di a marca. Hè saputo chì u mudellu hà eliminatu tutti i fotografici da a publicità campagnola u 22 di jinnaru, u stessu ghjornu chì i scumparate scumpareru da u cuntà L'Oreal in Instagram.

U mudele disprezza u rotore cù a marca

Beauty blogger Amen Khan diventa a faccia di a publicità di a marca L'Oreal

Ricordemu, l'altru jornu, divintò cunnisciutu chì a marca cusmetica L'Oréal Paris hà decisu à un passu senza precedente, invitatu com un blogger di bellezza mudificà Amen Khan. Ella vive in u Regnu Unitu, hè assai piacevule à a moda, tistimunieghja l'Islam è nutizia pienu a tradizione, sempre orgogliu cù un ghianu. Malgradu l'imaghjini à piattà di u passiu, Khan hè unu di i mudelli famosi è hè spessu dispunibile per i magazini di a moda, annuncia i cosmichi.

Preparazione per una campagna di publicità

Per a marca francese, Amena hà fattu un rolu spiciale, hà dettu à un annunziu annantu à i meriti di a linea di cura di Elvive. Hà sorpresa, in a storia di u video, u mudellu era in un hiyab!

Amena era orgogliu di a cooperazione è entusiastamenti annunziatu in una entrevista nantu à u travagliu:

"Qualchi rigioni si pò furnisce questu sfida! I capelli sottu u hijab ùn hè micca bè visibili, ma solu u rispettu di i tradizioni, ma ancu a mo voce hè vale. Per i donni Musulmani, capelli, questu hè l'embodiment of femininity, cusì avemu cura cun ellu. Aghju spessu aduprà prudutti cosmichi, Sò cuntentu di fà u stile ".
Leghje ancu

Malgradu u fattu chì Amen Khan sguassate i fotografii, anu riisciutu à salvà assai seguidores è si abbandunà in usu persunale.