Baby bed "delfinu"

Li cammelli cù u mecanismu "dolphin" fu fattu parti di parechje inturniati parechji decennii. L'essenza di u mekanismu hè chì u sediu di u sufettu spazente risate, si stende oltre è si sviluppa, trasfurmendu in un lettu doppiu. U lettu cù u mecanicu di "delfinu" pò esse micca solu un locu cumu cómodu per adulti, ma ancu aptu per i zitelli.

Sofa-cama "dolphin"

Un locu convenientu per u restu, chì pò esse diventatu in un lettu in una materia di sicondu - una solu bisogna per i spazi di i zitelli d'una zona chjuca. U zitellu pò volte e di modu di manera indipendenti di u lettu, perchè u meccanisimu hè assai simplice per operà. Inoltre, u lettu "delfinu" hè generalizatu da MDF , chì significa chì hè tutte di salute.

Per i banqui di i zitelli cun una zona più grande, a stallazione di un cantu di rinfrisca "ciumi" cù cajunità hè permissibile, ma in generale un pezzu di mubilità dimensioni ùn trova micca un uscu di cumplicità in un locu di questu generale. U locu ideale per un couch intricciate hè u salottu.

Bed-attic "dolphin"

In i letti di sta tipu, u mecanismu classicu hà sappiutu cambiamenti: quandu u sediu hè risuscitatu, u sufettu ùn si spende orizzontalmenti, ma si estende oltre verticali, è invece di un spugliatu doppiu bedu, avemu dui cameri in u litru "dolphin".

Bufanda-cama "delfinu"

Fate ancu u lettu finu ancu più compactu in un locu per un zitellu. In questu casu, u prucedimentu avarà un bedu di sedia, chì a sedizione chì si sviluppeghja è decompone in un cottu solu per un, chì sia accunsente à u so analogu "sufettu". Per i zitelli sò tali pezzi di mubilità sò generalmente stati appruvati cù stampi chjosi o mudelli di colore, chì facenu u bagnu "dolphin" di più interessanti per i zitelli.