Annu novu - storia di vacanze

Cilibreghja a riunione di u Novu Anu principià in u distante passatu. In l'antichità, questu avvenimentu era cilibratu durante a primavera, quandu u campu travagghiau.

Storia di l'annu novu

I scienti credi chì a festa di l' annu novu accumincia circa 3000 aC, è era a prima volta in Mesopotamia. In i tempi antichi a credi chì à quellu tempu u diu Madruk cunquistau e forze di a morte è a destruzzione. Cusì, per parechji mesi, a ghjente in Mesuputàmia era felice cù a vittoria di a luce nantu à a bughjura. Anu organizatu purcelli, carnivali è masquerades. À questu tempu era impussibile di travaglià, amministrendu i curti è punisce.

In parechji paesi è in parechji volte l'annu novu hè celebratu in marzu è in settembre è in dicembre. Ma allura l'imperatore rumanu Juliu César hà dettu di posponà a festa di l'annu in u 1 di jinnaru. In Roma, in questu ghjornu, sacrifici era fatta à u diu Janus. Dapoi u principiu di u novu annu, hè statu un avutu favorevule per ogni impurtanza maiò.

Dopu à l'intruduzioni di u Cristianesimu in Russia, l'annu novu accumincia quì nantu à u marchese o à a festa di a Santa Pasqua. Allora a dicisioni di a Cattedrale di Mosca in u 1492 appruva a celebrazione di l'annu novu in u vaghjimu, l'1 di sittemmiru, quandu era supposed to collect from people tribute, duties and various obrokki. Per fà solenni à questu ghjornu, in a vespetta u Tsar stessu hè statu in u Kremlin, è ogni persona, anche da i cumunisti, puderà vultà à a verità è a misericòrdia à u Tsar.

A storia di l'annu novu

A storia di l'apparizione è a celebrazione di l'annu novu in l'invernu hè timed a 1699, quandu u tsar emitò un decretu nantu à a celebrazione di l'annu novu u 1 di jinnaru, à l'altrone di l'Europa. Sicondu stu dicrettu, Petru aghju urdinatu à tutti i residenti di a Russia per decorate e so case è e carru cù rame coniferu. Ogni parfugliarà parollate l'amichi è i famiglie nantu à e venite festivi. Petru, lu Granu, si lasciò à meziornu à Red Square è per a prima volta pozzò un coetanu. In tutti di Mosca, i pistoli di scupperanu à sparà, u celu era pittatu cù pirotjeschi senza precedente. Allora l'attu di l'annu accade u calendariu di Russi l'1 di jinnaru di u 1700. Ci eranu simboli di l'annu novu: un arbre di Natale strappatu cù parechji ghjoculi è guerrie, un bonu Santa Claus, purtendu rigali in u so bagu.

Old Year - storia di vacanze

In i paesi di lingua russa, ci hè una altra festa chì hè incomprensibile à i stranieri: u vechju New Year, chì celebremu da u 13 à u 14 ghjennaghju. Sta tradizione appeared after the October Socialist Revolution. Sicondu u decretu di Lenin, a Russia passò in u 1918 à u calendariu gregorianu di a cronulugia. Questu calendariu avè superatu Julian à quellu periodu annantu à 13 ghjorni. In ogni modu, sta transizzioni ùn hè micca accettata da a Chiesa Ortodoxa, chì hà dichjaratu chì seguenu utilizendu u calendariu giuliano. Dopu questu, è celebrà u Natale in u 7 di ghjennaghju. Ma assai Russi in quellu tempu ùn hà micca capiscu quandu di celebrà l'annu novu. Inoltre, u 1 di jinnaru, a settimana più stretta di a chiesa s'impugna rapidamenti. Hè da quì hè chì era una tradizione chì cumincià à celebrà l'annu novu d'acordu cù u calendariu giuliano.

Storia di l'annu novu in l'URSS

In Russia tsaristia, u 1 di ghjennaghju era ghjornu fora in u distante 1897. Dopu l'arrivata di u putere sovièticu L'annu hè diventatu una famiglia, festa nonfficiale, è u ghjornu di u 1 di ghjennaghju sò un ghjornu di travagliu normale. In a mitità di l'anni u seculu scorsu l'annu novu hè statu inclusu nant'à u nùmmuru di vacanze ufficiale, in u regnu di 1 ghjennaru cuntinuavanu à travaglià bè, cum'è prima. È solu da u 1948 u ghjornu di u 1 ghjornu era un ghjornu off. E tradiziunale di u novu attu hè statu appuntu in a post-guerra.

A varietà di ghjoculi di Natale, in cunstanzu cù e pilami attuali, era più diversu: astronautichi, figurini di l'animali è l'uccelli, legumes è frutti. A carta di u Novu ghjornu in ogni casa duvete esse tradiziunale d'oliva è mimosa, aringa sottu un capeddu di pilami.