Amatrice di abortu

A stu stadiu di l'evoluzione di a cumunità umana, a civilizazione hà dettu micca solu e so benedizzioni in a forma di una vita cusì cómoda è u sughjettu di u travagliu, ma ancu di manifestazioni negativi di stu sviluppu veloci. L'aria saturatu di assai pianti l'aria maglia, luntanu da l'acqua potable ideale, è da ogni uparu chì cullighjanu a radiazioni elettromagnetica. In ogni casu, sò incinta pregnant donna chì sò più esposti à tutte issi manifestazioni negativi.

A causa di sta situazione, unu di i diagnostichi più frequenti chì i ginekologi poveri annantu à i mariti futuri hè a minaccia di a fine di u gravidenza. Semu devi esse nutatu chì in certi casi, tali diagnostu hè determinatu à un periudu di vintimzi e ottu ghjorni, i sperti crianu a quistione di u risicu di l'abortu spontaneu. Quandu a minaccia di interruzzione di a gravidenza hè diagnosticata à un periudu di vintimu ottu à trenta sette setti - hè quì per u periculu di nascita premature.

I Signori di a minaccia di a fine di u gravidenza sò assai spessu individuali, ma pudete identificà qualchissia di i più cumuni:

I sintomi principali è i metudi di trattamentu di a minaccia di l'abortu

In a presenza di sìntimi sintomi cum'è: l'ipertensioni di l'utru, dolori in l'abdomenu più minimu o l'apparizione di staghjunata sanguinosa, l'expectante matri precisa cunsulazione immediata di i medichi, serà necessariu di passà tutte e prucessi necessarii è sottumessi u cicitu prescrittu di trattamentu.

Sì i esperti anu diagnosticatu a minaccia di l'abortu, u trattamentu deve esse sintomaticu. In u casu di presenza di staghjunata sanguinosa in u primu trimesteru, l'agenti di stancu di sangue sò prescritti. Quandu ci sò pienu i penni di l'ùteru o un tonu aumentatu, l'injezione di l'antispasmodi sò prescritti.

In u casu di una carenza hormonal, a donna hè prescrita droga chì cuntene a progesterona. Di solitu, un tali cursu hè cunsigliatu finu à a sette settimana di gravidenza, perchè in i termini più tardi una furmazione hè a forma di a placenta, chì prumove l'hormone necessariu. Se a minaccia di a fine di u gravidenza hà fattu dopu a settima settimana, u trattamentu cumprendi suluzione diffusa cù u magnesiu introduciutu da u metu di cullizzioni. In questu casu, l'utru rilassamentu è u flussu di sangu sanguiliu placentariu mellora.

I siggi è sintomi di a terminazione di a gravidanza pò esse quannu quì sò parechje infizzioni in u corpu di una donna. Per trattà questu prublema, i ghjinutologici in a maiò parte di i casi ci prescriva a terapia d'antibiotici, ma dinò cume ùn principianu à u quartu mesi, postu chì per i primi misi di gestazione hè realizatu u sviluppu di tutti i cumpunenti di l'organettu di u fetuu. À questu tempu, l'utilizazione di droghe potenti deve esse assai limitati.

À a minaccia di a fine di u gravidenza ùn avè micca influenza in a mamma futura, hà bisognu di guidà un stilunatu di tranquillità, dorme bè è passene più tempo in un state propensu. Hè necessariu escludiri tant'à ogni attività fisiche è travagliu duro. Hè necessariu a nutà una prohibizione categurica nantu à aducazzioni di l'attività sessuale. Da u cumpurtamentu rializatu di a donna incinta durante a fatta di u fetu depende a vita futura di u zitellu, a so salute è a capacità intellettuale. Tutti issi cunsiglii applicanu à e donne chì sò in u gruppu di risicamentu, mentri àutri pò andà di modu di modu di modu persunale, a ridutta ridutta a attività fisica.