Vidi di Izhevsk

A capitale di Udmurtia, cù l'autri cità di a multinazione Russa, hè una cità bella è interessante. Hè un di i 20 più centri rigulari di u paese. Izhevsk, è dinò a Tula (a cità induve l'ùnicu museu russu-zoo di reptili è anfibbiani si trova) hè chjamatu "capitale di l'arma di Russia", postu chì ci hè una grande fabbrica d'armi.

I primi assentimenti trà i fiumi Kama è Vyatka s'arriquavanu duranti i seculi IV-V - sti dui furtificazioni fortificati, chì più tardi vinìanu per esse parti di u Kazan Khanate. Allora, in u 1582, Ivan u terribbili cuncede sti terri à u Tartaru Murza Yaushev, grazzi à quale li Tattarie detti à ellu finu à u regnu di Petru I. In i tempi suvietichi, a cità era chjamata Ustinov, finu à u 1987 si dava un nomu storicu in onore di u Riu Izh, si trova.

Oghje Izhevsk hà più di 250 anni di storia com'è cità maghjina, centru regiunale è industriale. In questu tempu, parechji munumenti storichi è culturali vinìanu quì, chì avete da piglià stu articulu. Fugliale interessante per i invitati di a cità è di i so residenti hè a ricerca innovadora - plaque informazioni cù QR-codice postu nantu à elli, cù quale pudete sapere nantu à queste posti.

I lochi principale di a cità di Izhevsk

Cumu Izhevsk hè a capitale di Udmurtia, hè stata quì u custruitu u munumentu di "Amicizia di i populi" . Ricece dui pilastri d 'altru giantu cun una altezza di 46 m, chì simbulizanu a unità di Russia è u Udmurtia. A stela fù apertu in onore di u 400u anniversariu di l'intrata di sta repubblica in u Statu Russu. Dunque, u munumentu hè spessu chjamatu "Sperate cù Russia".

In u più bella zona di a cità - uttrovi - hè u famoso Izhevsk "Arsenale" . Hè un grande museu, in quale ci hè esse tistimoniu permanente dedicatu à a storia di Udmurtia, strumenti musicali musica, animali di sta rughjone, etc. In prima di stu territoriu hà statu un magazinu di armi - dimenticatu u nomu caratteristicu di u museu, chì, à u modu, porta u nome di u poeta lucale, dramaturgu è publicu Kuzekbai Gerd.

À a Roja Quadri di a cità di Izhevsk hè a cattedrale majestina di San Micheli . Stu tempiu esisti da u 1765, ma u storicu originale era distruttu da u focu è l'mudernu era ricustruitu solu in u 2007. A cattidrali hè solu stesu in a so bellezza. Cumu hè in u puntu più altu di a cità, pò esse vistu da ogni locu, è à a notte hè stata adatta cù un punteali pocu cumuni.

Altre postu interessanti in Izhevsk

À esse in Udmurtia, assicuratevi di visità u museu-riserva "Ludorvai" - unu di i posti più belli è insolitichi in Izhevsk. U museu si trova in un suburbanu in un territoriu di 40 ettari. Stu cunnessu storicu è etnulogicu hà da avè acquistatu cù a vita di u populu di Udmurt, a cucina naziunale è e tradizione.

No menu interessanti serà un viaghju à u zoo , chì pò ancu esse attribuiti à i monti di Izhevsk. L'animali ùn sò micca solu guardati in e maggiorni è certi, ma sò in casi cundizzioni naturali di u so habitat. Un tali zoologique hè un prughjettu unicu chì ùn avete micca truvà nuddu àutru in l' Urali .

Un monumenti inusual Pelmenyu è Crocodile - l'orgogliu di l'abitanti di Izhevsk. U primu hè situatu vicinu à u cafe "Pozym" è hè un dumplice enormi, strung in una furcedda. A so apicultore ùn hè micca accidintali, perchè dumplings sò un pianu nativu di Udmurt, inventatu in questa zona. U nome di u pranzu in a traduzzione da Udmurt significa nunda più chè u "pienu l'ore".

Ma u monicu postmodernu à u coccodile hà una interpretazione doppia. Li cocchi Crocianu anu da esse chjamati armori mastri per i so culori di caffiani di verde. A second option vene da a legenda ligata à l'abitazione di i cocoddi in i fiumi urbani di Izhevsk.