Vaporizador per u use di casa

Per u sex fair, a quistione di mantene a bellezza hè sempre una di e più urgente. In particulari, tratta a prublema di a pelle. Pò esse cunsideratu assai furtuna, se per natura hà avutu un tipu di pelle normalu - ùn sia micca brillo greche, nè pughjale nè o pene agrandatu ùn vi micca minàghjanu. E se à u cuntrariu, a pelle hè oleosa o imbulighjate, è quandu avete guardatu in a vostra rifarenza in u spaziu hè qualcume? In questu casu, a lavura cusmetica in u salone sera aiutu. In modu, u prucedimentu spessu spessu saranu fatti, altri, a prublema di a pelle torna à deteriorà. Invece, a pulizia hè un piacè di bonu, è perchè ùn tutti ùn si pò furnisce. Ma ci hè un modu di passà - per fà stu prughjettu cusmeticu. E aiutà un vaporizzatore per steaming a face. Hè nantu à quellu chì sarà discutitu.

Chì hè un vaporizzatore?

In fattu, u vaporizzatore ùn hè micca qualcosa solu nova. Ricurdamu quantu prima di a pelle fù purificatu di particulate mortu è grassu: a donna hà da curdigliaraghju u cisterna cun acqua fogera è di scorcia d'arbi di steaming for 15-20 minutes. Agree, ùn era micca cunsensu cumunu. Invece, a vaporizzazione hè aduprata in a cosmetologia - irrigazione di a pelle di a faccia è di u collu cù un liquidu finamente scumputu sottu pressu. Ma a prissioni hè creata in un apparatu spiciale per valdi di a pelle di a fàccia - u vaporizatore.

I so funzioni principali:

Inoltre, à causa di a funzione d'ozonazione, quandu u jetru di vaporizzioni hè arricchisci cù l'ozone, a pelle hè steriliata. In parechji lavanduli faciale ùn ci hè a pussibilità di usà a aromaterapia.

U dispositiu compone di:

A cunvenimentu di l'usu di u vaporizzariu hè evidenti - pudete cunfidalli sitate in una bramatura o un lettu, mentre chì un chjappu prucessa a vostra riti.

Cumu utilizà un vaporizatore in casa?

A diversità di i dispositi per salone, u vaporizatore per l'usi casa hè dimenisale più chjuve, ma questu ùn face micca in u so operu di qualse modu. Utilizà stu dispusitivu vi hè abbastanza simplice:

  1. Pour in tank d'acqua neta (cunsigliu distillatu) à a marca superiore.
  2. Turn the vapouriser on the mains, fate u tempu di u prucedimentu (u funziunamentu di u tipu di pelle è u scopu di steaming, maximo 20-25 minuti) è presse u buttone "Power".
  3. Dopu à 4 a 6 minuti un jet di vapor vene da a bocca di l'apparechju, chì significa chì u vaporizatore hè prestu per l'operazione.
  4. Posa nantu à una sedia o sedia à a bocca in tale manera chì u vaporiziu vene nantu à a vostra face.
  5. Sì avete bisognu di purificà a pelle cù l'ozone, pressu u buttone "Ozon", puderete sèntelu immediatamente un chef distinti.
  6. Assicuratevi chì durante u prucedimentu u nivellu di l'acqua in u tannaghju ùn sia micca sottu à u livellu criticu. In casu di sta succorsu, apague u dispusitivu, aghjustate à u ventu da a bocca ùn deve esce, aghjunghje l'acqua à u pasticcellu è viaghja in u vaporizadori da acqua.
  7. A fine di u prucedimentu, pressu u buttone "Power".

U dispusitivu per affariarià a faccia t'hà parechje contraindicazione: ùn pò micca esse usatu per l'asma bronchial, i malatii di u sistema cardiovascular, è di i capilarii dilatati nantu à a faccia, laszi di pelle è rosacea. Prima di u prucedimentu, avete bisognu à rimbionà u make-up, pulisce a cara cù u lattu è asciugà cun un napkin.

A durazione di steaming dipende da u tipu di pelle: