U zitellu hà una temperatura di 4 ghjorni

Per a salute di i zitelli, in u primu locu, i so genitori sò responsabbili. Hè u primu à avè i sintomi di e malatii è decide di trattamentu un zitellu, è per quellu di cunsultà u duttore. Per quessa, i genitori hanu parechje questione di a salute. Tra l'altru, per esempiu, questu: chì u zitellu hà una frebba di 4 ghjorni? Rispondi.

A temperatura à u zitellu s'incerreghja, quandu u ghjinuitate u cumuni di a lotta cù una infezzjoni. Per quessa, in quessi casi, i medichi cunsiglienu per agisce cunforme cù a situazione. A tampiratura ùn deve micca stata culpita finu à ch'ella hè risurata nantu à 38.5 gradi. Perchè in questu casu, ci hè una fase attiva di a lotta di l'organisimu cù infezzjoni. Una cundizione impurtante hè chì u zitellu sperforate cusì tempesta. Sì, però, ci tira a siciliani, ùn hè in folla per un bellu pezzu è si lamintà di u so state di salute, avete bisognu di cunsultà un specialista. Sta cundizione, accumpagnata da a februre forte, pò pruvucà a cunvulsioni febrile in u zitellu, è questu hè assai periculoso. In such cases, avete bisognu d'avà immediatamente chjamà ambulanza.

Se a tampiratura di i zitelli suggerna più di 38,5, l'esame sò stati cunsigliate per dà l' antipiritu. Quandu si sceglie un medicazione per questu, avete bisognu di decisu cun u vostru duttore.

Causes di a frebba in un zitellu più di 4 ghjorni:

Causes di a febbra in un zitellu più di 4 ghjorni

  1. Malati infettuti.
  2. Trimate.
  3. Allergii, disordini hormonal è altre malatie micca infittivi.
  4. A riazione di u corpu à parechji drogu, vaccinations.
  5. Reinfection - re-infezzjoni da a stessa (o altra) infizziosa in u prucessu di ricuperazione.

Chì deve fà, se u mo figliolu hà una frebba più di 4 ghjorni?

Prima, da u principiu di ogni malatìa, i genitori necessanu seguità à seguità à i seguenti sintomi. Perchè serà impurtante di determinà un diagnosticu precisu. Sì avete cuminciatu à dà ricerche di a medicina, basatu nantu à l'esperienza di e malatie di e pasture, aghju avè ancu ricurdate da questu quì è dopu avè infurmatu u duttore

Se i genitori trattanu i zitelli à a casa è ùn sò micca aplicatu à l'uspitale, mentri a temperatura di u zitellu dura per più di 4 ghjorni, hè ura di chjamà u duttore. In particulare quandu a colonna di u termometru righjunta sottu à 38,5 gradi è hè stata culpita per l'agenti antipiritu. Ci si deve esse cunsideratu chì una malatie normalment occurrente pò esse accumpagnata da una temperatura di più di trè ghjorni.

I saranu spessu ARI, chì provoca febre. Questu hè accumpagnatu da i signali pertinenti: grigia, runny nose, tezza. L'avvelenamentu hè cumparatu da nausea, vomiting, discomfort in l'abdomen. Ma passa chì a temperatura di u zitellu di 38-39 gradi dura 4 ghjorni senza alcuni simprici d'accumpagnamentu. In questu casu, vi tocca à l'ospitalu. U duttore analizà u zitellu, è vi dumandà da piglià a prova per capisce ciò chì succede in u corpu à u zitellu. Dopu à quessa, u trattamentu adattatu serà prescribed.