U sviluppu di u pensamentu figurattivu

Oghje spessu envidia quelli chì pò, senza perdita di tempu nantu à un analizà longu di a situazione, per truvà un modu da questu. Tali parenti parevenu pussede una intuizioni incredibile prufessiunata, perchè tutti i calculi sussegliacciu solu cunfirmanu l'esurtazione di a decisione chì hà fattu. Forsi u so rolu hè fattu di l'intuizione, è forsi u puntu tutale hè chì anu sviluppatu pensativu imaginativu. Ciò chì hè è cumu per esse un virtuosu di penseru, avemu parlatu issa.

Un tipu imaginativu di penseru è e so variità

U pensamentu umanu hè moltu multitùtule, perchè tutti duvemu esse chjappi ogni ghjornu assai diffirenti. Ma ùn hè ancu una divisioni in tipi, però, i classificazioni sò diffirenti. Arcuni scoli partenu di penseru in pratichi è teorichi, altri discendenu micca di u pienu sterileu è pocu spirituali, mentri àutri cumenu pensendu à l'usu di diversi sustituti per a rialtà - una parolla, un oggettu o una figura. Questu hè, sicondu l'ultima classificazione, sò distinti u pensamentu objettivu, visualmente figuratiu è verbalista.

Sò intirissati à a figura figurativa (visual-figurativa, figurativa-associativa o spaziale-figurativa). Hè cume chì stu tipu di pinzari era a fiancu passata dopu u sviluppu di u sucietariu. U pensamentu viscuali vi permette di vede a situazione sana, senza avè firmatu in chjassi linii chjosi. Se ùn nisuna risposta verbalica hè necessariu, a cunclusione hè micca formulata. A parolla di stu tipu di penseru hè solu un modu di espressioni di trasfurmazioni realizatu in l'imagine. Unipochi tendenu à vede l'imaginazione cum'è una forma di pensamentu figurativu, ma questu hè micca veru. L'Imaginanza ripiglia l'imagine desiderate da a memoria imaginativa, è u pensamentu imaginariu hè basatu annantu à l'objetu reale.

A furmazione di u pensamentu figurativu si produzze à pocu pressu, cum'è tutti i prucessi mentali prubabilismi è l'accumulazione di l'esperma di vita. Certi città, per via di i so caratteristiche individuali, hè difficiule di opera cù l'impresa mentale, necessariamente necessariu una basa visuale. Ma cumu si vende, per sviluppà u pensamentu imaginariu hè pussibule, per suprattuttu, se passanu u tempu è facenu i sforzi proprii.

Cumu sviluppu un pensamentu imaginariu?

Ci sò parechji esercizii per u sviluppu di u pensamentu visualu figurativu, cunfundini i più cumuni di elli.

  1. Ci sò parechji cumbugliu in u sviluppu di u pensamentu figurattivu sò assai populari. Hè curiosu chì i zitelli spessu face cun elli, ma i so genitori trovani difficult deci. Per esempiu, questu quì hè un misteru: quale chì alla ghjenti in a Terra facenu à u stessu tempu? A risposta à questu hè anzianu.
  2. Per attruisce u pensamentu imaginativu l'esercitu dopu aiuta. Ricurdà tutte e ghjente chì parlava cun quellu ghjornu. Imaghjate in tutti i detallsu cumu parevanu - u culore di l'ochji è di u capeddu, l'altitudine, l'età, u vestitu. Pruvate d'imagine i so modi, abitudini. Fate cusì cun e persone chì avete vistutu, a divinità, in l'ultimi vacanze, in u vostru anniversariu.
  3. Imaghjate una emozioni pusitiva, ùn hè micca attaccà à qualsiasi ogettu o memoria. Pruvate di ripruduce emozioni diffirenti. Cumu beni averete?
  4. U sviluppu di u pensamentu viscuali uttene à a geometrie, o più volte forma geomètrica. Imagina ogni unu di i corsi seguenti: una sfera, un cubu, un prisma, una piràmide, un tetraedru, un icosaedru, un dodekaedru, un uttaedru. Ùn ciucciu di ripruvà immediatamente a imagina, prima imagine a lucazione di i carritteri, studiai mentale l'objezzii da l'esternu è da l'internu, pruvate à sente a massa di ogni figura.
  5. Sì di veramente l'ogetti esistenti, create una figura mentale di ciò chì mai avete vistu. Imagine fabulosi caratteri è animali, imagine i veiculi di u futuru, robba è ghjuvintù chì sera purtata da i grandoti di i nostri babbi.
  6. In più di l'imaghjini di certe cose, unu deve furmassi in a presentazione d'idee pura chì ùn sò micca attaccati à un oggettu particulari. Imagine l'idea di bellezza, energia, paci, armunia, illusione è a rialità.

Forsi, prima, l'imàgine ùn deve esse cusì chjucu. Per riparà questu, pruvate à vede, ombiu, ma ùn descrizanu i vostri sentimenti in parole.