U Re hè mortu, allora u King! Cosa sapemu di l'erede di Hugh Hefner - Cooper Hefner?

Dopu a morte di Hugh Hefner, u patrone di a rivista Playboy era u so figliolu u più chjucu, Cooper di 26 anni.

Will Cooper hà rinfuzzà una nova forza in a creazione di u so babbu? E chì sapemu ancu à l'eredi di u Hugh legendariu?

Infancia

Cooper nascìu in a famiglia di Hugh Hefner è a so secunna donna - u mudellu Kimberly Conrad. A l'ora di u nàscita di u zitellu, a so mamma avia 29 anni, è u so babbu - 65. Cooper era u zitellu più chjucu di Hugh: da a so prima moglie, l'editore avia un figliolu è figliolu, è da Kimberley dui figlioli-climatichi - Cooper e Marston.

Dopu à 10 anni di matrimoniu, i parenti di Francescu diviguraru divorziatu, è Kimberly è i so dui figlioli si sò trasfirrati per una mansionu luxu chì era vicinu à u famusu Playboy Manor. I sardi spessu visitatu u so babbu, è, unu pudia dì, hà crisciutu cù i so amici sexy. In ogni casu, Hugh hà pussutu di cura di a psichica fràfica di i so figlioli:

"Quandu u mo babbu hà cumparatu i so partiti tematichi, i guardiani si sò struitu à seguità è u mio fratellu è ùn m'avete micca da lascià fora di a casa di a mo mamma sottu un pretextu"

À a listessa ora Hefner ùn avia micca scunvugliate di sguassà di a so libreria un grande ritrattu di u prupositu di Kimberly. Ogni vintu Cooper hè vistu u rituru, ellu curaggiu cun displeczione, ma avà l'erede di Hefner capisce chì un criatu unicu hà cuntribuitu à i so vini liberali nantu à a sessualità - è questu hè impurtante per u direttore di a rivista erotica.

Carrera

Daziri à 21 anni, Cooper hà travagliatu pè a cumpagnia di u so babbu. Eppuru, era disseggatatu cù parechji è hà cridutu chì a marca ùn seguita u ritimu cù i tempi, perchè un pocu tempu quandu partissi di Playboy. Mentre era allora, a rivista riiutò di sparghjera photographies nudi, è a so popularità abbandunò significativamente. Quandu Cooper riturnò è hà impegni à u postu di dirittore creatore, u primu a cosa ch'ellu dumandava era di vultà a "nudalità". In u Februghju 2017, hè annunziatu chì a rivista stava tornavintu pubblicazione di ritratti di mudelli cumpletu, è digià in l'affari di Marzu, ci anu una foto di a sposa nudi di Cooper - Scarlett Byrne.

A vita persunale

Invece Cooper hè in duva di a matina o di a notte circundata da e più belle bellezza in u mondu, ùn hè micca in prumessa per preparà una semblanza di un harem, com'è u so babbu. Duranti dui anni Hefner Jr. hè in una relazione cù l'attrice Scarlett Byrne, chì hà fattu u rolu di Pansy in i filmi di Harry Potter. Era mentre vedi "Potteriana" chì Cooper hà vintu Scarlett. A zitella piaceru a Cooper à tantu chì ellu dumandò à l'amicu Scout Willis (figliola di Bruce Willis è Demi Moore) per fà scopra à l'altri.

I ghjovani sò impiegati è ghjunghje à marità. Prima di fà un ingaghjamentu, Cooper hà cullatu à Londra à i parenti di Scarlett è li dumandanu i so mani. Tuttavia, sta gallantìa ùn impedisce chì Cooper hà vugliutu in un di i numeri di Playboy nuvamenti di a so sposa nudi.

Viti politichi

Young Hefner hè un avversu di Donald Trump è assai disprezza chì Trump un anu apparevutu nantu à a tappa di Playboy.

"Ùn rispundemu micca sta persona. U fattu chì Trump appareva nantu à a nostra tappa hè un disgrave per noi "

Cooper crede chì i decisioni di u presidente fate contra a "filusufia di libertà" per quali prugna Playboy. Hugh Hefner hà sempre difendutu i diritti di a cumunità LGBT è avutu l 'unioni sessuale, mentri Trump hà prupone ripetitu di passà e leii chì anu violatu annantu à i dritti di i omi gay è transgénero. Questu ultraggiatu u Cooperatore liberali.

In generale, a pulitica hè assai interessata in Cooper. In una entrevista, disse:

"Se ùn facia micca ciò chì fate, avaristi cuminciate a carriera in a pulitica"

In u prublemu vicinu, Cooper hà bisognu di cuncentrazialli solu nantu à u so travagliu è rinviu a rivista Playboy di a so prima gloria. Veju si ellu successione in sopraghju u so babbu.