U ghjornu di u mèdicu - a storia di a festa

U ghjornu di u medico hè tradiziunale celebratu in u terzu giugnu di ghjugnu in u territoriu d'Ucraina, Russia, Bielorussia, Kazakhstan, Moldova è Armenia. A vacanze hè stata fatta in u 1980, quandu u Dumru di u Presidiu di u Cunzigghiu Supremu URSS "In Festive and Memorable Days" hè publicatu. A tradizione di celebrà ha survigliatu à questu ghjornu.

Storia di u ghjornu di i Medic

U travagliu di e persone langue in sacchetti bianchi hè stata apprezzata in ogni momentu. In tuttu a so vita, ognunu di noi avemu in modu involuntàvule cù a medicina, da u stessu momentu di nascita. Senza a medicina, u so sviluppu ùn era più possibili à parlà di u sviluppu di tutta l'umanità.

Ogni pudemu apprezzà u travagliu di i medichi, assistenti di laboratori, infermiera, paramedici, paramedici è midungii. Questu hè sempre u casu in i ghjorni di l'Unioni Soviètica trattati i travagliu medecenu cù assai rispettu è celebrà a ghjurnata medica ogni terzu ghjornu di ghjugnu.

In seguitu, u 1u ottobre di u 1980, sta data hè statu ufficialmente ricunnisciutu à u livellu più altu. Allora, a tradizione era cunservatu è trasmessa à i novi generazioni.

A storia di u ghjornu di i Medici hè più di 30 anni, è sta tradizione ùn perderà a so rilevanza. È questu ghjornu si celebrà micca solu da i medichi è i ghjuridici medichi medichi, ma ancu da tutti quelli chì anu at least una relazione indiretta à a salvezza di a viva umana. Eccu sò i chimici, biulugisti, tecniche laboratori, ingegneri è tecnoloulogichi - tutti quelli chì participanu à u sviluppu di novu equipaggiu è di medicina per u diagnosticu è u trattamentu di parechje malatie.

Ghjornu di u duttore - storia è tradizzioni di celebrazione

Sicondu a tradizione, in questu ghjornu hè cumune di cilibre i meriti è d'allughjà i più boni pratichi medichi cun certificati d'honori è gratitù. L'impurtanti più distinguished à u livellu statali sò attribuiti u tìtulu onoriale di "Honoré Health Worker" - u premiu più altu per i persone chì anu dedicatu à a medicina è hà fattu una grande aportu à u so sviluppu.