U cane più male di u mondu

A regula cchiù mpurtanti chì deve esse ricordati per i amatorii di l'animali: "a bèstia sempre sempre hè una bestia". Dopu tuttu, qualchì volte un zuccheru è baboto hà pudè infrigai veru dannu fisicu à una persona.

Per prutezza di tali affare, avemu suggerimentu per avè acquistatu cù qualificazione di i più ghjalfinosi di u mondu. Per dì à a virità, ci sò assai criteri chì si ponu ghjudicà u periculu di una petite per i persone. Per quessa, hè impussibule di dì inequivocamente chì razza di i cani ghjè più male. In ogni casu ci sò "razzi speziale", chì da a so natura in un statu di aggressioni sò capaci di diventà una bestia rishless. Più infurmati nantu à elli, avà avà scopre.

A razza più male di i cani in u mondu

U più impurtante sustanciosu di questa categoria hè u Canane Great Dane . Hà un apparenza assai amachighjata, divulgannu forza di forza è putenza, mentri u cane hè assai equilibratu è assai attaccatu à u so patrone. Hè trattatu i straneri cun suspicion, chì demoni una attitudine guardia specie, è quandu si amminazzu da u maestru, ghjugna à livellu à a difesa.

U novu postu in a categuria di e razzi giudizii di i cani in u mondu hè u Pastore Germanu . Hè distinatu da una forza fisica, scatima, un temperatu equilibratu è a capacità di truvà una lingua cumuna cù assai maestri. In ogni modu, in una furia, stu "amicì umanu" hè capacitu di pasturi dannu seriu à qualsiasi nemicu.

Uighth place belongs to the soft chow-chow chubby soft and fluffy. Sta razza hà un caratteru malincunia è tranquillu. In ogni casu, anche di una disfrazita "facciata di jugueru", u chow-chow hè cunsideratu unu di i cani più male di u mondu. In agressione a pet accumighja micca incontrollable, pudete pricà à ogni strangeru chì pruvatu à ghjucà cun ellu.

U Doberman hè in u settimu postu. L'animali boniati, grossi è statali, pussede un fisicu eleganti, forte, muscular, cume qualità protettiva è resistenza. Dobermani sò amici, amare i zitelli, ma anu un temperamento "splusivu", è diventenu particularmente periculoso per altri in furore.

U Caucasu hè ancu cunzigatu unu di i cani più dolci in u mondu. U pastore di sta razza hè cunnisciutu per u so grande tamantu è longa bella capace. Sò bè à u furmatu, intelligente è hardy. Ùn ùn cunfidu micca i fiducia cù i fiducia. Dunque, causa di tutte e qualità, un pudere micca imagine ciò chì u Cauccarianu pò fà cun una "pesta".

U quintu postu in a nostra lista di e razze più male di i cani in u mondu pertenece di i Dalmatini . Hè assai simpaticu è boni, ma detta d'una mascara si trova stubbornness è indipindenza interna. I Dalmatori sunnu difficili di furmà, chì hè assai necessariu, è se tente pacify, pò abbia nantu à una persona è causanu feriti seri.

U boxe di lussemane si piglia u quartu locu in u ranking. A so scantari stella, suggerisce immediatamente un periculu, ma questi i cani sò assai pacìfichi. "Da u vrazzu" i boxeori boni è stuzzichi sò venenu attraversu quelli chì pruvate à fà rinnèviamente, eseguitu cumandesi cumerci o ferenu u pruprietariu. In un statu di agressione i boxearii sbattighi abbastanza à l'avversu, finu à l'affucà.

U terzu postu in a categuria di i cane più dolci in u mondu appartene à u bull terrier . Dopu una custituzione forti muscular è una mandibula forte forte, i rapprisentanti di a razza sò capaci di causà danni significativamente à a salute, nò solu à l'omu, ma à l'altri animali domestichi. Sì l'educazione improperu ponu daverà u so propiu stessu.

U secondu in u top 10 più cani male in u mondu pare chì Rottweiler . Un corpu musculatu, bè custruitu, mandibula forte è un caratteru starnitu è ​​assertivu sò i qualità principali di a razza. U Rottweiler sirve solu un maestru, è in casu di periculu, ghjusta à i so aiuti, diventendu in un difendante cruel è incredibbile assai.

Pitbull hà ligatu guadagnatu à a fama di a razza più male di i cani in u mondu. Hà e so qualità stravaganti, è durante a lotta ùn lasciarà micca a so vittima finu à questu hè sicuru chì ella hè morta. Sfurtunatamente, spessu pitbulls attaccani pirsuni. Perchè, postu chì avete pigliatu l'educazione di stu ghjacunellu, dà l'attenzione pròpia, per avè micca crisciutu un veru killer.