Signs of September

Settembre marca l'iniziu di u vaghjimu, l'arrivata di u clima fretu. I previsioni per u tempu di u so iniziu, a durata, è a gravità di l'inguernu tutale, anu datu nantu à i signali è a cunniscenza passata da generazione nantu à generazione. Ci sunnu certi signali di sittembri, chì si credi avè oltelante è pagà assai attenzioni.

Signs of the month of September

In e so previsioni, a ghjente ùn hè micca basatu nantu à l'osservazioni climatichi, ma ancu hà cunsideratu u cumpurtamentu di l'animali, l'uceanu è l'insecto. È ogni ghjornu di u mese era u so nomu stessu, chì spessu revela u significatu di l'opari è i rituali in quellu ghjornu. Allora, in lupa, un babbu, u ghjornu cariu di u 5 settembre, vedenu i grumi. Sì quellu ghjornu, abbandunonu e so domu, l'invernu era stimatu di esse prima. U focu di u ventu di u focu predilettu u invierno cálido è di u frosty. U ghjornu dopu Eutychia era tranquillu. Si chiuvemu annantu à questu ghjornu, u tardiu aspittava à a secca, è l'annu dopu - una vendita.

Più signalà di u clima per u sittembre:

Sicondu a racolta, a carna di muntagna cresce ancu u tempu per u tutali di u tardori. S'ellu ci sò parechje persone in u boscu, è aspittàvanu cume una tempesta forti, è vice versa. In u 11 di sittembri, u Capu Primu di John the Baptist marcate a presenza di sturnelli. S'ellu ùn sò micca partuti, ghjunghje aghjunse un ochju seccu. L'avangujetia inanzunata in Kupriyanov u 13 settembre predice un tempore tempore. Sicondu a tradizione di l'antichi Slaves in Simeone u 14 di sittemmiru, u "Indian Summer" hè stallatu è si continuanu finu à l'Elevazione u 27 di settembre. In queste settimane, u tempu era sempre cale è seccu, è ancu rarità di tempesta ùn pudere micca spontate.

Questu hè cusì - u mese di settembre, still generosu per i ghjorni qualchì tempu, ma già friddu di notte. In i tempi antichi i ghjorni in questu pezzu travagliatu assai, si vindìanu i culturi, ma si vindianu ancu caminari, perchè in quelli ghjorni era u tempu per vini.