Signs in Pokrov u 14 ottobre

In u 14 di uttrovi, tutti l'ortodoxte celebrenu e maiò festa - a prutezzione di a Santa Vergina. Hè cume chì in quellu ghjornu invierno-invernu si trova in u vaghjimu è impunite chì quellu di a porta, purtendu i rieddi di u guvernu. Questu ghjornu, a fine di u travagliu agriculu è a cugliera si era timed, i debiti fôru pagati è pagonu per u travagliu fattu.

Signs in u ghjornu di l'intercessione in u 14 ottobre

Per i femini chì sognu di casu, l'annunziu in u Pokrov u 14 d'uttroghju era quì: quale hè davanti à tutti per fà una candela in u tèmpiu, è prege per a so felicità, prestu truvà ghjustu u sposu. U ghjornu stessu duverà esse fun, giovanu, cammendu è ballò. Se un omu dopu una nanzia accuminciò a curate Pokrov , allura ci hà maritata. Di l'altri signali populari nantu à u Pokrov, u 14 di uttrovi, quelli chì sò assuciatu cù u tempu hè particularmente prominente. S'ellu si in questu ghjornu a terra era cuparta di neve, a neve era sempre in esperanza. È per a cumpagnia hè un omen felice.

"Pokrov nè micca cupartu - ùn hà micca cupartu u Natale", vale à dì, ùn ci sarà micca una catifa fina bianca è nantu à a festa di l'annu novu. Un ghjornu càlulu di u Pokrov ùn prometti micca nè fr.wiktionary.org frost, frost è neve finu à u 21 di nuvembre. Attenti particularmente hè statu pagatu à u ventu nantu à stu ghjornu: u sopra da a parti nord face promete un invernu severu, è cù u merdu meritu è ​​caldu. I apicultori avevamu a piacè quellu ghjornu, perchè era micca cridutu chì per l'apicultore staghjunali ti cogeranu assai meli. I vegetali sò stati ancu osservati: una foglia pustola falata da l'ochju è di u beddu fornitu per un'eranu simplice, altri micca avutu un invernu severu è duru.

Ci era signalatu per a cummercializà in a Festa di a Proteczione u 14 ottobre. In tutti i paesi slavi, u ghjornu hà marcatu l'iniziu di i fieri gay, induve tutti quelli chì puderanu cultivà è fatti da elli si capiscenu. I fugliale bandate in i strati di i paesi è i paesi, è l'adulti spedinu cù l'acqua per un pene, perchè cenniu chì questu scantene i nostri zitelli da malatia è malatia.