Signos di rabia in cani

A rabbia hè una malatìa terribili è mortale chì provoca u virus. Sì u cane hè malatu cù rabia, probabili di probbia, hè stata bitten da un altru vitturinu. U virus in quantità maiò hè cuntenutu in saliva, perchè ghjè cume faciule bè cumu di toccu l'animal sick.

I primi signali di rabia in i cani

Di genere, u periodu d'incubazioni dura una settimana. Per entra in u corpu, u virus si compite di trasfurmà cù i fibri nervi in ​​a direzzione di a spina e cervu, à i glàndali salivary. Dopu adduzzu u cori, a ripruduzione di u virus si in a tarifa assai altu. Quandu avete bisognu i primi signali di rabia in u cane, ùn ci hè spiranza di salvà. Per accettà a rabbia in un cane, bisognu di sapè a forma di a malatia.

Cumu si a ravita si sviluppa in i cani?

Sta maladuria hè diversa forme: viulente, atipica, depressiva, abortiva è rimessa. A più cumuna è a forma violenta. A durazione di a malatia ùn hè più di duie simane. Ci sò trè isulane:

  1. Prodromal. A maiò spessu, i primi signali di rabia in i cani sò i so pruprietori ùn aventanu micca. Duranti stu periodu, u cane hè inattivu, facia assai è ùn vole micca in cuntattu. L'animali ùn vole micca eseguisce cumandamenti, anche in una voce o toccu ùn pò micca riagiriscenu. Ci hè questione quandu i simpaticamenti sò in cuntrariu: u ghjovanu è cattivu affettuosu è coudre mani. In ogni casu, un mudellu cambiamentu in u cumpurtamentu devi esse attentu.
  2. Manic. Cumu si a ravita si sviluppa in i cani in questa stage? À a seconda tappa, ùn ci hè più u dubbitu chì l'animali hè stata captu di un virus. U cane hè sempre attentente di fughjà, gnaffe tuttu u circondu, picurani. À questu stage, hè più periculosa per altri. Un animali infettatu ùn ha micca scantatu di un essa umanu, è per quessa l'attache pò bocellu è senza previ assecci o rou. L'incapacità di beie è di manghjà si stabilisce a rabia in u cane, quandu sò signalosi di paralisi di a mandibula, larynx. In questu casu, l'animali hà una mandibula perdita, salivamentu salivatu.
  3. Paralitica. L'ultima tappa, chì dura un paru di ghjorni. I sintomi di a rabia in i cani in questa stage sò i seguenti: l'animali ùn mancianu, ùn biaraghju, l'aggressioni annunziate è l'animali ùn manca à rispittàghju à tuttu u mondu circundante, i convulzioni cumminci. Dopu a paralizazione di l'organi internu, l'animali hè cundottu in cune è si ferma.

Sì u cane hè una forma atipica, u prublema più in parechje. L'animali sana pare uguassu è stancu da a parti. Ci hè vucche è diarrea. À questu staghjunu com'è tali, a maladie ùn esiste micca, dura una quantu sei mesi.

Forma di depressiva ùn ha micca manifestazioni di agressione, u ghjacaru prima ancu mancia normalment. Ma a so durazione hè solu trè ghjorni. U ghjacuninu abbiate cuminice à pulisce, a tezza. Allora segue a paralizazione di a larinea è l'urganisimu.

A forma rimettiu di a malatia perisciute perpende per ogni volta è ritene, sempre cù attacchi più severi. Intra l'intervalli di l'attacche pò piglià sette ghjorni, più spessu hè di una settimana.

A ràbia abortiva hè carattarizata da a recuperazione sia di u ghjacà digià in a seconda fase di a malatia. Ma sta forma hè assai rara, hè sempri studiatu.

Cumu cuntrollà u cane per a rabia?

Siccomu a malatie determina solu dopu à a morte di l'animali, un cane cù suspicità di rabbia deve esse illatu è osservatu da parechji ghjorni. À u listessu tempu, senza pruposti per u virus sò prescritti, a malatia hè diagnusticata da simpatologia. Quandu i so signali di a malatia fighjanu, l'animali hè eutanasianatu. Sfortunatamente, ùn ci hè cura per questa terrible disease, perchè hè più umanu per ùn tollerà u pardonu di l'animali.